کد خبر: 276803
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی:

نارضایتی مردم زیاد است/ نباید عقب‌نشینی کنیم/ باید از حقانیت خودمان در 96 دفاع می‌کردیم

سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: نارضایتی مردم بسیار زیاد است و ما باید هم برای این مساله و هم برای ردصلاحیت‌های احتمالی برنامه داشته باشیم و نمی‌توانیم و نباید عقب‌نشینی کنیم.

نارضایتی مردم زیاد است/ نباید عقب‌نشینی کنیم/ باید از حقانیت خودمان در 96 دفاع می‌کردیم
کد خبر: 276803
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در جمع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان البرز به تشریح وضعیت حزب پرداخت و گفت: یکی از دلایل اختلافاتی که در گذشته وجود داشت و منجر به جدایی چند نفر شد، مساله حضور در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بود که برخی به کل مخالف حضور حزب در این شورا بود.

رییس کمیته اجرایی حزب اعتماد ملی ادامه داد: اگر می‌خواستیم در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حضور نداشته باشیم، طبعا نمی‌توانستیم از حقانیتمان در گذشته و انتخابات 84 دفاع کنیم و قطعا حقانیت کروبی و جریان زیر سوال می‌رفت و به برهم‌زدن وحدت متهم می‌شدیم و حقانیتمان در 84 لوس می‌شد. بنابراین ما با حفظ هویتمان و در راستای وحدت اصلاح‌طلبان وارد شورای سیاست‌گذاری شدیم و موفق هم بودیم و سه نفر هم از اعتماد ملی وارد شورای شهر شدند.

گرامی‌مقدم افزود: از مهر امسال که کنگره با موفقیت برگزار شد تا الان کمیته اجرایی 15 جلسه برای ساماندهی امور حزب برگزار کرده و دفاتر فعال شده‌اند دفتر اقتصادی تا الان 6 جلسه برگزار کرده و سایر دفاتر و کمیته‌ها نیز به همین شکل فعالند. به استانها سرکشی می‌شود و کاروان حزب با همدلی کم‌نظیری بین اعضا، حرکت کرده است.

وی افزود: در مورد شورایعالی سیاستگذاری نمی‌توانیم شورا را کامل تایید کنیم اما همینقدر که بگوییم جایی هست که هفتاد هشتاد درصد اصلاح‌طلبان دور هم جمع شده‌اند نکته مثبتی است و باید ایرادات هم برطرف شود. در مورد پارلمان اصلاحات هم اگر ایجاد شود خوب است اما معتقدم موانع بسیاری بر سر راه شکل‌گیری آن وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها