کد خبر: 276242
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۱ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

با عملکرد نمایندگان مجلس در رأس امور نیست/ سوال از رئیس‌جمهور کار خوب فراکسیون ولایی بود/ عملکرد مجلس در بعد نظارتی قابل قبول نیست

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سؤال از رئیس‌جمهور در بعد نظارتی کار بسیار خوبی بود که از سوی اعضای فراکسیون ولایی کلید زده شد.

با عملکرد نمایندگان مجلس در رأس امور نیست/ سوال از رئیس‌جمهور کار خوب فراکسیون ولایی بود/ عملکرد مجلس در بعد نظارتی قابل قبول نیست
کد خبر: 276242
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۱ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص مهم‌ترین اقدام فراکسیون متبوعش در سال 97 به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: فراکسیون ولایی در صحن مجلس قوی، موزون و منطقی ورود پیدا کرد و تأثیرگذاری زیادی در زمینه‌های گوناگون داشت.

او ادامه داد: سؤال از رئیس‌جمهور در بعد نظارتی کار بسیار خوبی بود که از سوی اعضای فراکسیون ولایی کلید زده شد. در بودجه 98 هم ورود خوبی داشتیم و در افزایش حقوق اگرچه تمامی نمایندگان کمک کردند اما دوستان فراکسیون ولایی ورود بسیار خوبی داشتند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس تأکید کرد: فراکسیون ولایی در لوایح مرتبط با FATF هم ورود خوبی داشت، اگرچه نظر مجلس چیز دیگری بود. درزمینه اقتصادی و فرهنگی هم اقداماتی انجام داده‌ایم. عملکرد فراکسیون ولایی در سال 97 بی‌‌عیب و بی‌اشکال نبود اما درمجموع خوب بود.

حاجی‌بابایی در خصوص عملکرد مجلس در سال 97 گفت: عملکرد مجلس نکاتی مثبتی دارد و ورود مجلس در برخی زمینه‌ها خوب بوده است، اما هم در بعد قانون‌گذاری و هم نظارت عملکرد مجلس را کافی و مقبول مردم نمی‌دانم.

به گفته این نماینده مجلس، مجلس در رأس امور است اما نمایندگان خیر. او در تشریح نظرش گفت: مطابق قانون اساسی مجلس در رأس امور است و اگر نمایندگان هم اقدامی در تراز قانون اساسی و مجلس انجام دهند، مجلس در رأس امور است و در غیر این صورت‌ باید گفت مجلس در رأس امور نیست.

او تأکید کرد: با توجه به عملکرد نمایندگان، مجلس در رأس امور نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها