کد خبر: 274132
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رییس‌جمهوری با استعفای ظریف موافقت نکند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من از رییس‌جمهوری مصرانه می خواهم با استعفای دکتر ظریف موافقت نکند و شرایط را به گونه ای فراهم کند که خدمتگزاران مردم بتوانند به خدمت ادامه دهند.

رییس‌جمهوری با استعفای ظریف موافقت نکند
کد خبر: 274132
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری درباره خبر استعفای وزیر امور خارجه اظهار داشت: استعفای دکتر ظریف در روز جشن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و همچنین میلاد فرزند برومند ایشان حضرت امام خمینی(ره) و در آستانه روز مادر، اوقات هموطنان و مردم شریف ایران و دلسوزان نظام و انقلاب را تلخ و موجبات خوشحالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان مردم ایران را فراهم کرد.


وی افزود: من از این که روند اداره کشور به گونه ای است که شخصیت برجسته، مدیر لایق، شجاع، مومن، پرکار و خدومی مانند دکتر ظریف احساس می کند ادامه خدمت برای ایشان مقدور نیست، بسیار متاسف هستم. در آستانه سال جدید کشور در شرایط دشواری قرار دارد و مردم بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش فکری و ذهنی هستند. بنابراین از رییس جمهوری محترم مصرانه می خواهم که با استعفای دکتر ظریف موافقت نکند و با تمهیداتی که اتخاذ می کند زمینه رفع مشکلات را به گونه ای فراهم کند که اداره امور بر مجاری قانونی و روال های متعارف حقوقی انجام شود تا خدمتگزاران مردم بتوانند به خدمت خود در شرایط دشوار کنونی ادامه بدهند.


وی خاطرنشان کرد: در جنگ تمام عیار تبلیغاتی، اقتصادی و سیاسی که آمریکا، اسرائیل و دیگر بدخواهان ملت ایران بر کشور ما تحمیل کرده اند، باید سنگرهای خط مقدم این جنگ ظالمانه - عبارت است از وزارت امور خارجه و دستگاه های مسئول در اداره امور اقتصاد - با خیال آسوده و پشتیبانی کامل از سوی مردم، نهادها و همه قوای کشور بتوانند با تهاجم اقتصادی، تبلیغی و سیاسی دشمن مقابله کنند. لذا در این شرایط وارد کردن فشار بر سرداران این خط مقدم شرط عقل و تدبیر نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها