کد خبر: 273428
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

مکتب اقتصادی اسلام ثروت را تبدیل به ابزار جهاد فی سبیل‌الله می‌کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این مکتب اقتصادی اسلام است که ثروت را تبدیل به ابزار جهاد فی سبیل‌الله و خرید بهشت می‌کند،‌گفت: این چه مکتب اقتصادی است که ثروتمندی می‌سازد که ثروتش صرف خوشگذرانی و نفسانیات او نمی‌شود.

مکتب اقتصادی اسلام ثروت را تبدیل به ابزار جهاد فی سبیل‌الله می‌کند
کد خبر: 273428
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دبیرکل، رئیس و اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با حضور در منزل حاج محمدرضا اعتمادیان و دیدار با خانواده آن فقید سعید، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند. اسدالله بادامچیان در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان اظهار کرد: آن مرحوم در هر جایی مایه برکت بود همانطور که مومن هر جا باشد پر برکت است. او عزم کرده بود که همواره انسان خوب و موثری در جامعه و برای اسلام باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حاج محمدرضا اعتمادیان با وجود وضعیت جسمانی که داشت با حضور در جلسات حزب موتلفه درس پشتکار به همه می‌داد. دوستان مرحوم اعتمادیان سعی می‌کنند راه او را ادامه دهند تا رود پر برکت او همواره در جریان باشد. مرحوم اعتمادیان سه باقیات صالحات از جمله فرزند صالح، چشمه خدمات جاریه و دانشی که در دانشگاه امام صادق(ع) و حوزه‌های علمیه در جریان است، از خود برجای گذاشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: این چه مکتب اقتصادی است که ثروتمندی می‌سازد که ثروتش صرف خوشگذرانی و نفسانیات او نمی‌شود. مرحوم اعتمادیان در این زمینه موفق بود و خداوند توفیقات زیادی به او عطا کرد.این مکتب اقتصادی اسلام است که ثروت را تبدیل به ابزار جهاد فی سبیل‌الله و خرید بهشت می‌کند. مرحوم اعتمادیان در هیچ گروه سیاسی غیر از موتلفه اسلامی حضور نداشت زیرا یقین داشت امام و مقام معظم رهبری از موتلفه راضی هستند. او وقتی فهمید امام خمینی(ره) پایه‌گذار موتلفه اسلامی است و این تشکل در خط ولایت، فقاهت و روحانیت قرار دارد، تا آخر در موتلفه اسلامی ماند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها