کد خبر: 272874
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۳:۱۳:۵۷
| |

سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد:

ادامه انتقام‌گیری نیروهای مسلح از تروریست‌ها

سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی کشور، گفت: انتقام نیروهای مسلح کشور از عوامل تروریستی حادثه شهادت مرزبانان سپاه تنها به اقدامات اخیر سپاه در دستگیری عقبه تیم مختص نمی‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت.

ادامه انتقام‌گیری نیروهای مسلح از تروریست‌ها
کد خبر: 272874
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۳:۱۳:۵۷

اعتمادآنلاین| شامگاه 24 بهمن سال جاری یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی 28 تن از کارکنان نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.


سردار ابوالفضل شکارچی گفت: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این حادثه در یک مرحله انتقام گرفتند و به عقبه تروریست ها ضربه وارد کردند.


وی با بیان اینکه انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها همچنان ادامه دارد، گفت: به زودی نتایج مراحل بعدی انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها را اعلام خواهیم کرد.


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه و تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در اصفهان به خوبی پیام ولایت مداری خود را به جهان مخابره و تاکید کردند که تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند.


سردار شکارچی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با خون خود از انقلاب دفاع می کنند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جنس مردم هستند و خود را پیشمرگ انقلاب و ملت می دانند.


وی تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که تا فروپاشی آنها روی پای خود ایستاده ایم و از موضع انقلاب دفاع خواهیم کرد.


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درباره توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: هر آنچه در صحنه جنگ نیاز باشد را در اختیار داریم و هرآنچه برای دفاع از کشور نیاز داشته باشیم تولید می کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها