کد خبر: 272613
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۴:۲۸:۲۵
| |

سرلشکر باقری:

مجاهدت‌های آیت الله مومن در تداوم انقلاب اسلامی الهام بخش است

سرلشکر باقری نوشت: بی‌‌‌شک، فقدان آیت الله مومن که نقش‌‌‌‌آفرینی‌‌‌ها و مجاهدت‌‌‌های وی در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز تبلیغ و تبیین علوم و معارف دینی و تربیت و پرورش طلاب و دانشجویان انقلابی و فهیم، برای نسل‌‌‌‌های امروز و فردای کشور به ویژه جوانان آموزنده و الهام‌‌‌بخش است، ثلمه‌‌‌‌ای بزرگ برای اسلام عزیز، حوزه‌‌‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌‌رود.

مجاهدت‌های آیت الله مومن در تداوم انقلاب اسلامی الهام بخش است
کد خبر: 272613
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۴:۲۸:۲۵

اعتمادآنلاین| در پی ارتحال عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، این ضایعه مولمه را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرلشکر محمد باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل‌‌القدر، مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، حضرت آیت‌‌‌الله محمد مومن (ره) عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌‌‌شک، فقدان آن فقیه وارسته و ژرف‌‌‌‌اندیش که نقش‌‌‌‌آفرینی‌‌‌ها و مجاهدت‌‌‌های وی در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نیز تبلیغ و تبیین علوم و معارف دینی و تربیت و پرورش طلاب و دانشجویان انقلابی و فهیم، برای نسل‌‌‌‌های امروز و فردای کشور به ویژه جوانان آموزنده و الهام‌‌‌بخش است، ثلمه‌‌‌‌ای بزرگ برای اسلام عزیز، حوزه‌‌‌های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌‌رود.

این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم و فرزندان ارجمند ایشان تسلیت عرض می‌‌‌نمایم و برای آن عالم فرزانه، انقلابی و ولایتمدار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و یادگاران معزز صبر و پاداش الهی و سکینه قلبی مسئلت می‌‌کنم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها