کد خبر: 272341
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۴۷:۰۰
| |

علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

نمی‌گذاریم از سوی دشمنان، به اسلام و نظام آسیب وارد شود/ روحانیت در گام دوم انقلاب، محکم‌تر از دیروز پای آرمان‌ها ایستاده است

علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: روحانیت در گام دوم انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، محکم‌تر از دیروز بر سر آرمان‌ها ایستاده است.

نمی‌گذاریم از سوی دشمنان، به اسلام و نظام آسیب وارد شود/ روحانیت در گام دوم انقلاب، محکم‌تر از دیروز پای آرمان‌ها ایستاده است
کد خبر: 272341
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم ایران، افغانستان، سوریه و عراق در تالار بیداری جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد: یکی از وظایف مهم ما، صیانت از ارزش های انقلابی و تداوم راه شهیدان است. ما با پایبندی به آرمان‌های اسلامی و انقلابی، نشان می‌دهیم که هیچ شکستی متوجه اسلام ناب محمدی نیست.

وی تصریح کرد: روحانیت نیز در گام دوم انقلاب و ورود به دهه پنجم، محکم‌تر از دیروز بر سر آرمان‌ها ایستاده است. روحانیت هرگز اجازه نخواهد داد از سوی دشمنان، به اسلام و نظام اسلامی آسیب برسد.

وی بیان کرد:40 سال از انقلاب اسلامی را با همه فراز و نشیب‌ها، پشت سر گذاشتیم و در این کنگره که در آستانه سالگرد صدور منشور روحانیت از سوی امام خمینی (ره) برگزار شده است می گوئیم روحانیت همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: کسب علم و معرفت توسط طلاب، مقدمه ای برای رسیدن به خداست و هیچ جامعه ای بدون ایثار به خدا وصل نمی‌شود.

وی اظهار کرد: در واقع روحانیت، با ایثار و گذشت از خون خود، چهره واقعی اسلام ناب محمدی را به دنیا نشان خواهد داد. تا هنگامی که روحانیت و جامعه به ارزش‌های اسلامی عمل می‌کنند انقلاب و اسلام هیچ گزندی نخواهد دید.

شیرازی بیان کرد: ظلم و استکبار سقوط خواهد کرد و طاغوت ماندنی نیست قطعا با اراده‌ای که در جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد هیچ شکستی نخواهد بود.

در این مراسم از 24 اثر مستند و 6 جلد کتاب از زندگی شهدای مدافع حرم و یک جلد کتاب مقالات مربوط به زندگی مدافعان حرم رونمایی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها