کد خبر: 270964
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۸:۱۳:۰۰
| |

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی:

پاکستان باید پاسخگوی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان باشد

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باهمه احترامی که برای دولت همسایه خود قائل هستیم حادثه تروریستی خاش سطح همکاری دوکشور را به شدت مخدوش خواهد کرد.

پاکستان باید پاسخگوی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان باشد
کد خبر: 270964
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه مجلس شورای با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: لازم است از حضور شگفت‌انگیز ملت بزرگوار ایران در 22 بهمن تشکر و سپاسگزاری شود؛ چراکه حضور ارزشمند و ذی قیمت مردم برای امنیت و منافع ملی ایران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی در منطقه خاش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این حادثه باعث شهادت برادران مجاهد سپاه شد و ملت ما را دغدار کرد که به خانواده این عزیزان و مردم شریف استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از همت آنان در تشییع باشکوه این عزیزان سپاسگزاری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: دولت پاکستان باید پاسخگوی این اقدام باشد، چراکه این گروهک در سرزمین آنان طراحی و اقدام کرده است. وزارت خارجه و دستگاه‌های امنیتی باید پیگیری جدی کنند و پاکستان هم نمی‌تواند در این موضوع غیرمسئولانه برخورد کند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: باهمه احترامی که برای دولت همسایه خود قائل هستیم اینگونه رفتار همکاری دوکشور را به شدت مخدوش خواهد کرد .

لاریجانی درباره نشست ورشو گفت: اقدام عجولانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنفرانس ورشو نشانگر دست خالی آنان بود و این همه سر و صدا نتیجه‌ای جز چند سخنرانی تکراری و بی محتوا نداشت که نشان داد آمریکا ملعبه دست یک گروهک تروریستی قرار گرفته است.

وی با شاره به بیانیه رهبری در آستانه چهل سالگی انقلاب تاکید کرد: لازم می‌دانم از پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکر و قدردانی کنم این پیام از محتوای غنی برای آینده انقلاب اسلامی برخوردار است و اقدام منسجم آن مسیر کشور را برای حکمرانان و ملت مشخص می‌کند و لازم است مرکز پژوهش اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها