کد خبر: 269976
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۱۱:۱۲:۰۰
| |

محمد کاظمی، عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی:

مردم حمایت خودشان را از انقلاب اثبات کردند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرفتاری‌هایی که تحریم ایجاد کرده است دست از حمایت از انقلاب و اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب برنمی دارند.

مردم حمایت خودشان را از انقلاب اثبات کردند
کد خبر: 269976
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در تحلیل این حضور عظیم مردم، بیان کرد: مردم به منظور حمایت از انقلاب در راهپیمایی حضور پیدا کردند. به نظرم قدرشناسی از این مردم این است که ما تمام تلاشمان را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم متمرکز کنیم. هم دولت و هم کسانی که می خواهند با دولت همراهی و همکاری داشته باشند باید برنامه ریزی بهتری در این خصوص داشته باشند.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از راه های قدرشناسی از مردم این است که به نظرات مردم و به نظرات اکثریت در انتخاباتی که برگزار می کنیم توجه شود، احترام به مردم در گروی این است که نظر مردم را ملاک عمل قرار دهیم، مردم با شرکت در انتخابات ها خط مشی ها و سلیقه ایی که باید کشور را اداره کند انتخاب می کنند، احترام به مردم احترام به رای مردم است، امیدوارم این قدرشناسی را از این زاویه داشته باشیم.

کاظمی تاکید کرد: خواسته مردم از مسئولین رفع مشکلات و تنگناهاست، اگرچه بخش اعظم این مشکلات نتیجه تحریم های ظالمانه آمریکاست ولی ما هم باید تلاش کنیم که راهکارهای بین المللی و داخلی را برای برون رفت از این مشکلات به دست بیاوریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها