کد خبر: 268157
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

محمدجواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

منتظر پاسخ جامعه بین‌الملل نسبت به ادعای ترور در پژوهشگاه فضایی توسط رژیم صهیونیستی هستیم/ رژیم صهیونیستی به خاطر کینه‌اش از ایران یک موضوع تروریستی را بر عهده گرفته است/ وزارت خارجه و قوه قضاییه از رژیم صهیونیستی شکایت کنند/ کمیسیون امنیت ملی قطعا آتش‌س

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکیدکرد: فارغ از اینکه رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فضایی عملیات تروریستی انجام داده یا خیر، ما منتظر پاسخ جامعه بین‌الملل، سازمان‌های حقوق بشری و سازمان‌های مبارزه با تروریسم به رژیمی که اعلام می‌کند عملیات تروریستی انجام داده، هستیم.

منتظر پاسخ جامعه بین‌الملل نسبت به ادعای ترور در پژوهشگاه فضایی توسط  رژیم صهیونیستی هستیم/ رژیم صهیونیستی به خاطر کینه‌اش از ایران یک موضوع تروریستی را بر عهده گرفته است/ وزارت خارجه و قوه قضاییه از رژیم صهیونیستی شکایت کنند/ کمیسیون امنیت ملی قطعا آتش‌س
کد خبر: 268157
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد جمالی نماینده فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر عملیات تروریستی موساد در پژوهشگاه فضایی که منجر به شهادت 3 نفر شد، گفت: این ادعای رژیم صهیونیستی اثبات اظهارات ما در خصوص تروریست بودن این رژیم است. ما رژیم صهیونیستی را اولین تروریست دولتی می دانیم.

او ادامه داد: فارغ از اینکه رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فضایی عملیات تروریستی انجام دادند یا خیر، ما منتظر پاسخ جامعه بین‌الملل، سازمان‌های حقوق بشری و سازمان‌های مبارزه با تروریسم به رژیمی که اعلام می کند عملیات تروریستی انجام داده، هستیم.

این نماینده مجلس گفت: برخی صنایع از موادی استفاده می کنند که امکان انفجار وجود دارد. برای مثال کارخانجات مهمات سازی رژیم صهیونیستی هم آتش گرفته است. بنابراین آتش سوزی و حادثه در برخی صنایع طبیعی است.

او ادامه داد: اما اینکه رژیم صهیونیستی از حادثه در پژوهشگاه فضایی بهره برداری کند یک ادعای جاهلانه ای است. رژیم صهیونیستی از پیشرفت صنایع ما عصبانی است و کینه اش نسبت به جمهوری اسلامی موجب شده تا یک موضوع تروریستی را بر عهده گیرد.

جمالی تاکید کرد: امیدوارم وزارت خارجه و قوه قضاییه به صورت مشترک بر اساس همین ادعای رژیم صهیونیستی شکایت کنند.

او با بیان اینکه حادثه آتش سوزی در پژوهشگاه فضایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی می شود، ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی قطعا آتش سوزی در پژوهشگاه فضایی را بررسی می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها