کد خبر: 266739
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۰:۱۴:۵۰
| |

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص):

در کنار دولت به سازندگی کشور کمک خواهیم کرد

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (‌ص) گفت: ظرفیت‌های فعلی کشور برای محرومیت‌زدایی را با تمام قدرت توسعه داده و در کنار دولت به سازندگی کشور کمک خواهیم کرد.

در کنار دولت به سازندگی کشور کمک خواهیم کرد
کد خبر: 266739
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۰:۱۴:۵۰

اعتمادآنلاین| سعید محمد درباره برنامه های آینده قرارگاه خاتم الانبیا، افزود: با توجه به شناسایی گلوگاه های کشور و تلاش برای رفع آن در جهت اقتصاد مقاومتی، قرار است توانمندی های قرارگاه را به این سمت هدایت شود.


وی با مقایسه اقدامات انجام شده طی 40 سال گذشته با پیش از انقلاب، خاطرنشان کرد: آمار، ارقام و فعالیت ها جهش گسترده و وسیعی را طی این چهار دهه نشان می دهد.


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر این که شاخصه اصلی فعالیت ها، عموما در تمامی حوزه های فنی و مهندسی متکی به نیروهای داخلی، جوان، مستعد و نخبه است، یادآور شد: در این حوزه ها از شرکت های خارجی، حداقل استفاده می شود.


محمد با بیان این که تحریم یک فرصت است نه تهدید، گفت: حتی بخش های باقی مانده ای هم که به سمت بومی سازی و داخلی سازی حرکت نکرده بودند، بوسیله این تحریم، سرعت رشد خوبی پیدا کردند.


وی به حضور شرکت های خارجی در ایران اشاره و تاکید کرد: اگر این شرکت ها در فعالیت ها حضور پیدا کنند و هیچ گونه تکنولوژی در اختیار ما قرار ندهند و همیشه ما را به خود محتاج نگهدارند، دستاوردی به دست نخواهد آمد.


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در خصوص به کارگیری نیروی جوان در زیر مجموعه این قرارگاه اظهار داشت: تلاش ما بر این است که ترکیبی از نیروهای جوان در کنار افراد مجرب ایجاد کنیم. ما هم نیاز به تجربه نیروهای قدیمی و هم نیاز به توان نیروهای جوان داریم.


محمد افزود: در حال حاضر مشغول بررسی و تحلیل در مورد شغل ها و فضاهای مورد نیاز در خصوص جوانگرایی هستیم.


وی در ادامه درباره برگزاری نمایشگاه اقتدار 40 نیز گفت: این نمایشگاه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور نشان دادن توانمندی های نیروهای مسلح، در حوزه های دفاعی، سازندگی و محرومیت برگزار شد.


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در این نمایشگاه در بخش محرومیت زدایی و سازندگی با توجه به مسئولیت در نظر گرفته شده، بر عهده دارد.


محمد با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این نمایشگاه، تاکید کرد: این قرارگاه تقریبا در تمامی حوزه های فنی، مهندسی و سازندگی مجموعه نیروهای مسلح ورود کرده و در کشور، در تمامی آنها سرآمد است.


منبع: ایرنا



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها