کد خبر: 266681
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

عقب‌نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی در نشست ورشو از اثرات برجام است

علی مطهری، نایب رئیس مجلس عقب‌نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی در نشست ورشو ناشی را نشات گرفته از مواضع ایران و از جمله اثرات برجام دانست.

عقب‌نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی در نشست ورشو از اثرات برجام است
کد خبر: 266681
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها از اهداف خود برای برگزاری نشست ورشو عقب نشینی کردند، بیان کرد: آمریکایی‌ها در ابتدا اعلام کردند که نشستی ضد ایرانی برگزار خواهند کرد اما با تغییر عنوان این نشست از مواضع خود عقب نشینی کردند.

اجماع بین غربی‌ها از بین رفته است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تغییر موضع آمریکا نشان می‌دهد که اجماع بین غربی‌ها از بین رفته است، در واقع شکاف بین روسیه و چین با آمریکا و نیز اروپا با آمریکا ناشی از سیاست درست ایران است.

عقب‌نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی در نشست ورشو پاسخی به منتقدان داخلی برجام

مطهری افزود: می‌توان گفت این عقب‌نشینی از اثرات برجام است، همچنین پاسخ به کسانی است که می‌گویند توافق هسته‌ای فایده‌ای به حال ما نداشته است.

غربی‌ها دیگر نمی‌توانند به راحتی علیه ایران اجماع بین‌المللی پیدا کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عقب نشینی آمریکا و اعلام عدم حضور بسیاری از کشورها در نشست ورشو نشان داد جایگاه ایران در دنیا نسبت به زمانی که به راحتی علیه ما اجماع بین المللی می‌کردند، خوب است و امروز نمی‌توانند اجماع کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها