کد خبر: 266092
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۴:۴۱:۴۰
| |

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

حبیبی در قضاوت نسبت به مخالفان و رقبا انصاف داشت

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مرحوم حبیبی از انصاف در قضاوت نسبت به مخالفان و رقبا برخوردار بود، گفت: ایشان در حرکت حزب هدف‌دار و آرمان‌دار بوده و برای رسیدن به آرمان مورد نظر تلاش‌های وافری را انجام دادند.

حبیبی در قضاوت نسبت به مخالفان و رقبا انصاف داشت
کد خبر: 266092
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۴:۴۱:۴۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این موضوع در تشریح ویژگی‌های شخصیتی و سیاسی مرحوم حبیبی گفت: مرحوم حبیبی قریب به 20 سال در شورای مرکزی حزب موتلفه در سمت‌هایی همچون دبیر اجرایی، قائم مقام دبیر کل و دبیر کلی مسئولیت داشتند، ایشان دارای شخصیتی مومن، اهل تهجد و تقوای سیاسی بود، همچنین داشتن روحیه کار جمعی، مشورت پذیری و برخورداری از نظم و تبعیت تشکیلاتی از دیگر ویژگی های شخصیتی ایشان بود.

وی مرحوم حبیبی را معتقد به ولایت فقیه خواند وافزود: ایشان همواره معتقد به تبعیت از روحانیت مبارز در طول دوران حیات سیاسی خود بودند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: مرحوم حبیبی شخصیتی برنامه‌ریز و در توجه به زیردستان و همکاران از خصوصیت اخلاقی متواضعانه ای برخوردار بود. ایشان به هیچ وجه اهل تشریفات و اشرافی گری نبودند به طوریکه علاوه بر زندگی شخصی در محیط کار هم کاملا ساده و بی ریا رفتار می کرد.

ترقی مهم‌ترین دغدغه مرحوم حبیبی را در فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی، ایجاد وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب و اصولگرا دانست وگفت: ایشان در این مسیر تلاش‌های وافری به عمل آوردند تا بتوانند نقش موثری در وحدت نیروهای انقلابی و اصولگرا داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه مرحوم حبیبی از انصاف در قضاوت نسبت به مخالفان و رقبا برخوردار بود، تاکید کرد: ایشان در حرکت حزب هدف دار و آرمان‌دار بوده و برای رسیدن به آرمان موردنظر تلاش‌های وافری را انجام دادند.

ترقی با بیان اینکه مرحوم حبیبی در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی متواضعانه خود را احدی از اعضای شورای مرکزی می دانستند گفت: ایشان هیچ گاه از موضع دبیرکلی برخورد نکردند بلکه زمینه را برای اظهارنظر، نقد دیگران فراهم می کردند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها