کد خبر: 263939
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۷:۰۰
| |

مروری بر سرخط مهمترین خبرهای سیاسی ۲ بهمن ۱۳۹۷؛

از ابهام در سرنوشت پالرمو تا حمایت اژه‌ای از دادگاه علنی

بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام طی چند روز گذشته با واکنش‌های زیادی همراه بوده است. به ویژه آنکه فردا در جلسات کمیسیونی مجمع و همین طور در جلسه عمومی روز شنبه مجمع قرار است تصمیم نهایی درباره لایحه پالرمو اعلام شود.

از ابهام در سرنوشت پالرمو تا حمایت اژه‌ای از دادگاه علنی
کد خبر: 263939
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام طی چند روز گذشته با واکنش‌های زیادی همراه بوده است. به ویژه آنکه فردا در جلسات کمیسیونی مجمع و همین طور در جلسه عمومی روز شنبه مجمع قرار است تصمیم نهایی مجمع درباره لایحه پالرمو اعلام شود. علاوه بر این نیز حمایت محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضایی از برگزاری دادگاه به صورت علنی نیز از جمله خبرهای مهم امروز رسانه‌های کشور بود.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که تا شنبه تکلیف لایحه پالرمو مشخص خواهد شد. این درحالی است که شنیده می‌شود مخالفان این لایحه با ارسال پیام‌های زیادی به اعضای مجمع خواستار رد آن شده‌اند. البته علی مطهری نایب رییس مجلس به تصویب این لایحه در مجمع امیدوار است .

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفته که بزرگترین چالش بر سر راه سیاست خارجی جمهوری اسلامی‌ایران، دشمنی آمریکا است.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه گفته که « من صددرصد موافق هستم که دادگاه‌ها علنی برگزار شود. البته تعیین علنی بودن دادگاه‌ها مطلقاً با قاضی نیست.

محمد غرضی وزیر اسبق پست گفته که «قدرت اداری به دلیل آن که دائماً منافع مردم را به نفع خود مصادره می‌کند از قاطبه جامعه عقب مانده است.»

رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفته که « فیلترینگ راه جلوگیری استفاده نادرست از فضای مجازی نیست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها