کد خبر: 263827
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

بهرام پارسایی عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

صدا‌وسیما جایگاه ملی خود را از دست داده است/ صداوسیما نباید در راستای رضایت جناح خاص حرکت کند/ پخش بعضی مستندات سیاسی به یاس و دلخوری مردم دامن می‌زند

یک نماینده مجلس معتقد است که صداوسیما باید واقعیات جامعه را مطرح کند و در راستای خواست و مطالبه عموم حرکت کند نه برای رضایت یک جناح وگروه خاص.

صدا‌وسیما جایگاه ملی خود را از دست داده است/ صداوسیما نباید در راستای رضایت جناح خاص حرکت کند/ پخش بعضی مستندات سیاسی به یاس و دلخوری مردم دامن می‌زند
کد خبر: 263827
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام پارسایی نماینده شیراز و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با انتقاد از عملکرد صداوسیما، گفت: صدا وسیما جایگاه ملی خود را از دست داده و سیاسی و جناحی شده است.

او ادامه داد: صداو سیما در زمان های مختلف مستنداتی می سازد و یا مسایل دیگر نشان می دهد که ملی بودن و استقلال خود را از دست داده و در مسیر یک جریان خاص در حرکت است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر یک نظر سنجی از عموم مردم شود خواهید دید که آنها هم به عملکرد صدا و سیما انتقاد دارند. اگر ما سخنی بگوییم شاید بگویند که سیاسی است اما مردم اشتباه نمی کنند. مضاف بر این برنامه‌های صدا و سیما نمی تواند مخاطب جذب کند و به همین دلیل بخش زیادی از مردم تمایل دارند که از رسانه‌های خارجی و تلویزیون های ماهواره‌ای استفاده کنند و برنامه‌های آنها را ببینند.

پارسایی گفت: صدا و سیما حتی در پخش فیلم و مستند و برنامه هایی که بتواند به جامعه نشاط دهد موفق عمل نکرده است و نمی بینم که برنامه خاصی برای بهبود این روند داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به پخش مستندات صدا و سیما، ادامه داد: دلایل متعددی در حال حاضر برای تحت فشار بودن و ناراحتی مردم مخصوصا در عرصه اقتصادی و فسادها وجود دارد، در این شرایط باید مردم را به حل مشکلات امیدوار کرد و نباید به یاس و دلخوری مردم دامن زد که بخش عمده آن بر می گردد به عملکرد صدا و سیما که انگار به منافع ملی دقت نمی کنند.

او در خصو راهکار بهبود عملکرد صدا و سیما، تاکید کرد: صدا و سیما باید واقع بین و واقع گرا باشد و واقعیات جامعه را مطرح کند و در راستای خواست و مطالبه عموم حرکت کند نه برای رضایت یک جناح وگروه خاص.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها