کد خبر: 262725
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

آیت‌الله حسینی‌بوشهری، نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

ناجا در تامین آرامش مردم، نقش اساسی دارد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ما با رسیدن به 40سالگی از هر جهت به کمال رسیده و از هر مانعی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود عبور کرده است.

ناجا در تامین آرامش مردم، نقش اساسی دارد
کد خبر: 262725
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله هاشم حسینی بوشهری در همایش یک روزه فرهیختگان و نخبگان فرهنگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه نسل جوان ما درعمل خودباوری را تجربه کرده است بیان کرد: به جوانان توانمند کشور تبریک می‌گویم که با خودباوری و اعتماد به نفس و دین داری با حضور در صحنه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی و اقتصادی پاسخ آن‌هایی را که گفتند نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی به 40 سالگی برسد، دادند.

وی افزود: از پیروزی انقلاب ما 40 سال گذشته است، اگر تنها دستاورد این انقلاب استقلال کشور باشد همین هم کافیست. کشوری که سرنوشت آن را سفرای کشورهای بیگانه رقم می زدند اکنون سرنوشت خود را تعیین می‌کند و گوش به حرف بیگانگان نمی‌دهد. نیروی انتظامی در تامین آرامش مردم، نقش اساسی دارد و موفقیت نیروی انتظامی در گرو رعایت وظیفه سازمانی است؛ حریم شخصیت خود را نگه دارید زیرا اگر مواظب حریم خودمان نباشیم نباید از دیگران انتظار داشته باشیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نباید اجازه دهد به اقتدارش لطمه‎‌ای وارد شود، این نیرو از امنیت یک جامعه دینی دفاع می کند و دشمنان برای تخریب این جامعه اسلامی از هیچ راهی دریغ نمی‌کنند به طوری که امروز در فضای مجازی به شدت در حال فعالیت هستند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور همچنین افزود: کارکنان نیروی انتظامی به آشنایی با قرآن و مسائل دینی بیش از دیگران نیاز دارند زیرا با صحنه هایی مواجه می‌شوند که اگر دین باوری در وجود فرد نباشد ممکن است به مشکل برخورد کند. نیروی انتظامی باید الگوی محبت، اخلاق خویشتنداری و پاکی باشد و باید به نحوی عمل کند که اقتدارش از یک سو مایه هراس دشمن باشد و از سوی دیگر آسایش و آرامش مردم را رقم بزند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها