کد خبر: 260685
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۷

از رد ضرب و شتم اسماعیل بخشی در ایام بازداشت تا نامه رییس مجلس به دادستان کشور

رد ضرب و شتم اسماعیل بخشی کارگر مجموعه نیشکر هفت تپه در ایام بازداشت و نامه رییس مجلس به دادستان کل کشور در مورد برگزار نشدن جلسات کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور مهم‌ترین اخبار سیاسی امروز بودند.

از رد ضرب و شتم اسماعیل بخشی در ایام بازداشت تا نامه رییس مجلس به دادستان کشور
کد خبر: 260685
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رد ضرب و شتم اسماعیل بخشی کارگر مجموعه نیشکر هفت تپه در ایام بازداشت و نامه رییس مجلس به دادستان کل کشور در مورد برگزار نشدن جلسات کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور مهمترین اخبار سیاسی امروز بودند.

در ادامه با هم سرخط مهمترین اخبار سیاسی امروز اعتمادآنلاین را می‌خوانیم:

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور،‌ با اشاره به جلسات سه جانبه خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: این جلسات در راستای حفظ منافع ملی و رفع دغدغه‌های موجود در زمینه CFT بود و در نهایت شورای نگهبان دو، سه مورد را پذیرفته و بقیه را رد کردند و حالا اگر روی آن اصرار شود این لایحه به مجمع خواهد رفت.

آیت‌الله رضا استادی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه بالاخره حوزه اگر بخواهد اداره شود مخارجی دارد و مراجع توان پرداخت مخارج را ندارند، گفت: با این وضعیت مرتب هم مراجع می‌گویند باید مستقل باشد. خب این باید حل شود اگر باید پول بگیرد و یا نگیرد بگویید.

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: اسماعیل بخشی کارگر مجموعه نیشکر هفت‌تپه در جلسه‌ای برای رسیدگی به ادعاهایش صراحتا اعلام کرده در طول ایام بازداشت مورد ضرب و شتم واقع نشده و او مدعی ضرب و شتم در محل نگهداری اولیه در شهرستان شوش و هنگام انتقال به اهواز بود.

محمد کاظمی، عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور از نامه رییس مجلس به دادستان کل کشور در مورد برگزار نشدن جلسات این کمیته خبر داده و گفته کمیته تعیین مصادیق تاکنون هیچ نقش و تصمیم‌گیری در مورد فیلترینگ نداشته است.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: هیأت دولت با طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، موافق است. فکر می‌کنم در هفته‌های آینده لایحه جامع انتخابات در جلسه هیأت دولت در نوبت رسیدگی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها