محمد کاظمی نماینده عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور:

کمیته تعیین مصادیق هیچ تصمیمی درمورد فیلترینگ نگرفته است

نماینده عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور از نامه رییس مجلس به دادستان کل کشور درمورد برگزارنشدن جلسات این کمیته خبر داد و گفت: کمیته تعیین مصادیق تاکنون هیچ نقش و تصمیم گیری در مورد فیلترینگ نداشته است.

کمیته تعیین مصادیق هیچ تصمیمی درمورد فیلترینگ نگرفته است
کد خبر: 260494
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی با یادآوری این که جلسات کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور از اواخر سال گذشته تاکنون برگزار نشده است، اظهار داشت: برگزار کننده جلسات این کمیته، دادستان کل کشور است و بر اساس قانون هر 15 روز یک بار باید تشکیل شود ولی از سال گذشته این جلسات برگزار نشده است.


وی افزود: بنده و رمضانعلی سبحانی فر دیگر عضو این کمیته از مجلس این موضوع را کتبا به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم و وی نیز در این زمینه نامه ای به دادستان کل کشور نوشت و خواستار برگزاری جلسات این کمیته شد.


عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا اعضای این کارگروه به صورت آنلاین با یکدیگر در ارتباط هستند، گفت: خیر ما به صورت آنلاین در ارتباط نیستیم تا به حال تصمیمی نگرفته ایم که بخواهد به صورت آنلاین باشد.


کاظمی در مورد این که این کمیته در مورد فیلترینگ پیش از این تصمیم گیری نداشته است، گفت: هر گونه تصمیم گیری در مورد فیلترینگ باید برعهده این کمیته باشد ولی تاکنون این کمیته هیچ موردی را فیلتر نکرده است.


وی ادامه داد: همان طور که شاهد بودید در گذشته این کمیته هیچ نقش و تصمیم گیری در مورد فیلترینگ تلگرام نداشته و تصمیم ها در جای دیگر گرفته شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها