کد خبر: 259769
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس:

تکلیف FATF تا یک ماه دیگر مشخص می‌شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که سرانجام FATF چه خواهد شد، گفت: تکلیف این کنوانسیون ها یک ماه دیگر روشن خواهد شد.

تکلیف FATF تا یک ماه دیگر مشخص می‌شود
کد خبر: 259769
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در پایان سفر دو روزه خود به چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تکلیف FATF تا یک ماه دیگر مشخص می‌شود، گفت: تصمیم گیری در خصوص این کنوانسیون ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص SPV که قرار بود به عنوان تبادل مالی از سوی اروپا ایجاد شود نیز گفت: طرف مقابل در این زمینه خیلی وقت گذارنی کرده است و باید راه های جایگزین را در این زمینه مد نظر داشت.

فلاحت‌پیشه در خصوص توسعه همکاری تجاری ایران و عراق نیز گفت: طی 9 ماه گذشته بالاترین رشد تجارت با عراق از سوی بازرگانان ایرانی صورت گرفته است و اگر این روند با حمایت دولت انجام شود تا سال آینده رشد 50 درصدی در ماه های آینده محقق می شود.


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص مرز خسروی نیز گفت: در این زمینه دیدارهای میدانی از مرز خسروی در ایران و عراق انجام شد و حتی استحکامات ویران شده داعش نیز مشاهده شد و هیچ گونه ناامنی در این زمینه وجود ندارد و داعش در عراق تمام شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها