کد خبر: 259584
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

روحانی برای آیت‌الله هاشمی سنگ تمام گذاشت/ امیدوارم بتوانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: از رییس جمهوری که برای سخنرانی تشریف آوردند و برای ایشان سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم.

روحانی برای آیت‌الله هاشمی سنگ تمام گذاشت/ امیدوارم بتوانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم
کد خبر: 259584
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه آیین دومین سالگرد بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که امروز - پنجشنبه - در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: امسال چهلمین سالگرد انقلاب و دومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی 38 سال پس از انقلاب و 40 سال هم قبل از انقلاب برای ایران و انقلاب زحمات فراوانی کشید، اظهار کرد: جا دارد از آقای دکتر روحانی رییس جمهوری که برای سخنرانی تشریف آوردند و سخنان اررزشمندی را در مورد دوران مسئولیت آقای هاشمی و مبارزات انقلابی ایشان بیان کردند و برای ایشان سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدوارم کشور و مردم ایران بتوانند در این جنگ اقتصادی، که دشمنان بر کشور حاکم کرده اند، پیروز شوند.


فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امیدوارم همانطور که آیت الله هاشمی توانست جنگ را با صلح به پایان برساند، ما هم با همدلی و همبستگی و انسجام بتوانیم جنگ اقتصادی را طوری به پایان برسانیم که در نهایت منجر به رفاه مردم کشورمان بشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها