کد خبر: 259496
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۷:۴۵:۰۰
| |

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور:

معارفه 16 استاندار کشور به زودی برگزار می‌شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه معارفه 16 استاندار باید در مدت کوتاهی انجام می‌شد، گفت: اگر بنا بود در همه این معارفه‌ها وزیر حضور پیدا کند، زمان طولانی لازم بود.

معارفه 16 استاندار کشور به زودی برگزار می‌شود
کد خبر: 259496
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، برخی از استانداران ما، از جمله رشیدیان استاندار خراسان‌رضوی مشمول این قانون شدند. رشیدیان زحمات زیادی در این استان در این سال‌ها کشیده‌اند و در مراسم امروز با تکریم و تشکر از ایشان، آخرین استاندار معرفی می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه در این مدت معارفه سایر استانداران جدید انجام شد، گفت: رزم حسینی نیز که پیش از این استانداری کرمان را برعهده داشت امروز به‌عنوان استاندار خراسان‌رضوی معرفی می‌شود و امیدواریم وی با همکاری و کمک همه مسئولان استانی و لطف آقا امام رضا‌(ع) در انجام وظایف خود موفق باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه معارفه 16 استاندار باید در مدت کوتاهی انجام می‌شد، گفت: اگر بنا بود در همه این معارفه‌ها شخص وزیر کشور حضور پیدا کند، عملاً زمان طولانی برای این کار لازم بود و این به نفع استان‌ها و کشور نبود و امکان دیدار با نمایندگان مجلس و استانداران پیشین و نمایندگان ولی فقیه نیز به‌صورت کامل و مناسب فراهم نمی‌شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها