کد خبر: 259291
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

محمود واعظی، رییس دفتر ریاست‌جمهوری:

هیچ فردی در دولت برای 1400 برنامه ندارد/ شکنجه «بخشی» صحت ندارد/ ظریف استعفا نداده است/ اروپایی‌ها از ما عذرخواهی کردند

رییس‌ دفتر ریاست‌جمهوری گفت: وزارت اطلاعات گزارش داد که موضوع شکنجه اقای بخشی صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

هیچ فردی در دولت برای 1400 برنامه ندارد/ شکنجه «بخشی» صحت ندارد/ ظریف استعفا نداده است/ اروپایی‌ها از ما عذرخواهی کردند
کد خبر: 259291
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات‌ دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز فرصت مناسبی است تا برخی از نیازمندی‌ها که تا دیروز از خارج کشور وارد می‌شد را در داخل تعریف کنیم، گفت: بر اساس دستور هفته گذشته رییس جمهور و هیاتی که به خوزستان رفته بود و با خود «بخشی »صحبت کرده بود امروز وزارت اطلاعات گزارش داد که این موضوع صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

واعظی در پاسخ به سؤالی درباره طرح استانی شدن انتخابات، گفت: دولت از طرح استانی شدن انتخابات استقبال کرده است. من یکبار بیشتر در مورد مسأله اصلاح طلبان صحبت نکردم و این بود که ما با همه گروه‌های معتدل صحبت می‌کنیم، از سال 92 روابطمان خوب بوده و در این دولت با گروه‌های تند اصولگرا و اصلاح طلب نه در 92 و نه 96 اتلاف نداشته ایم.

رییس‌ دفتر ریاست‌جمهوری درباره شایعه استعفای ظریف، گفت: آقای ظریف یکی از وزرای خارجه موفق از اول انقلاب هستند، دولت و رییس جمهور از آقای ظریف حمایت می‌کنند و شایعات مربوط به استعفای ایشان صحت ندارد. در دولت ما هیچ کسی برای 1400 برنامه ریزی ندارد.

واعظی همچنین د‌ر پا‌سخ به این سؤ‌ا‌ل که شما قبلا گفته‌اید اروپایی‌ها تا دو هفته دیگر SPV (کانال ما‌لی ایران و اروپا) ر‌ا اجرایی می‌کنند، اظهار داشت: من هیچ گاه نگفتم SPV تا دو هفته دیگر اجرایی می‌شو‌د، بلکه گفتم‌‌‌‌‌‌‌ تا آ‌خر سال میلادی. همان حرفی که خانم موگرینی زده بو‌د ر‌ا گفتم. اروپایی‌ها نیز از ما عذرخواهی کردند و گفتند که ما همه بر‌نامه‌هایمان ر‌ا تقسیم کردیم ا‌ما فشارهای آمریکا کار ما ر‌ا به تاخیر انداخته ا‌ما از هدف‌مان دست برنداشته‌ایم، یعنی آنها دارند پیش می‌روند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها