کد خبر: 257752
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

به معنای واقعی بن‌بست در کشور وجود ندارد

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را ناظر بر پنجاه سال آینده ایران دانست و گفت: این الگو جهشی به سوی عدالت خواهد بود.

به معنای واقعی بن‌بست در کشور وجود ندارد
کد خبر: 257752
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب در خصوص الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت بیان کرد: پیش‌نویسی که از سوی رهبر معظم انقلاب طرح شده؛ بسیار مهم بوده و همیشه رهبری نظام پیشتاز آینده نگری‌ها بوده‌اند.

وی ادامه داد: تا این لحظه نقش اساتید و نخبگان و کارشناسان در برنامه ریزی و امور اجتماعی و سیاسی به حد کافی مورد توجه قرار نگرفته بود و در واقع در این فراخوان موجب شد تا اساتید حوزه و دانشگاه نظراتشان را اعلام کنند چرا که نظرات مهم و جدی وجود داشته که می‌تواند به شرایط آینده کشور کمک کند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ناظر بر پنجاه سال آینده است، تصریح کرد: نخبگان و اساتید کمک شایانی به پربارتر شدن این پیش نویس در مسائل مختلف نظیر جامع شناسی، روان شناسی، جهان‌بینی، اقتصادی و همه مبانی عملی و نظری مطرح شده در این الگو خواهند داشت چراکه مسائل جدیدی در این پیش نویس مطرح شده که حاکی از این است که رهبری نظام در حال مطرح کردن افکار نو هستند که می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مطرح شدن وجود بن بست در کشور از سوی برخی از اصلاح طلبان اظهارکرد: مشکل تحریم و مسائل اقتصادی همیشه وجود داشته، اما به معنای واقعی بن بست در کشور وجود ندارد؛ چرا که کشورمان مستعد به لحاظ منابع طبیعی و نیروی انساتی است، هرچند سوءمدیریت‌ها هم وجود دارد.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: ذهن خلاق وهوشمند اساتید و جوانان ما بزرگترین سرمایه برای نظام ما محسوب شده و این مشکلات به معنای بن بست نیست. با برنامه‌ریزی کارآمد تمام مشکلات حل خواهد شد و این الگو پتانسیل جهش کشور به سمت عدالت را دارد.

شایان ذکر است؛ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چشم انداز پنجاه سال آینده ایران در افق 1444 خواهد بود که رهبر معظم انقلاب فراخوانی را به این منظور برای دریافت پیشنهادات نخبگان و اساتید و مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور انجام دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها