کد خبر: 256619
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

مجید کیان‌پور در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و هیئت دولت:

5 ماه در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری درود تعویق افتاده است

نماینده مردم درود و ازنا با اشاره به مشکلات شهرداری ازنا و درود خطاب به وزیر کشور گفت: 5 ماه است که حقوق کارکنان شهرداری حوزه‌ انتخابیه‌ام به تعویق افتاده است. برای حل مشکلات کمک و مساعدت کنید.

5 ماه در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری درود تعویق افتاده است
کد خبر: 256619
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید کیان‌پور در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: عدم نظارت موثر بر کنترل قیمت‌ها و گرانی بی‌حد کالاها معیشت مردم را به خطر انداخته و سبب در تنگنا قرار گرفتن اقشار مختلف جامعه به خصوص کارمندان لشکری و کشوری و کارگران و قشرهای آسیب‌پذیر شده است. عدم نظارت مناسب موجب ایجاد رانت در توزیع کالاها شده است. بهتر است نظارت مؤثری صورت پذیرفته و در این خصوص تجدید نظر شود.

وی خاطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: رسیدگی به وضعیت پروژه‌های راه و شهرسازی در استان لرستان ضروری است. برای اجرای پروژه‌های احداث راه‌آهن درود - خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد - اراک که در حال تعطیلی و تعدیل بیش از 500 نفر از نیروی انسانی شاغل ست. دستور تسریع را صادر کنید.

کیان‌پور همچنین خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی هشدار داد: تسریع در احداث و نوسازی بانک های آسیب دیده تخریبی در حوادث سال گذشته، ضروری است. متاسفانه تاکنون اقدام موثری صورت نپذیرفته و لازم و ضروری است که ورود کنید و به هر ترتیب ممکن دستور دهید که بازسازی اماکن یاد شده فوراً ممکن شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: به وضعیت شهرداری‌های حوزه‌ انتخابیه رسیدگی و در رفع موانع موجود که حدود 5 ماه حقوق عقب افتاده دارند، کمک و مساعدت کنید. این تعویق موجب نارضایتی کارکنان شهرداری‌ شده است. همچنین عدم تعیین تکلیف بیمه‌ تامین اجتماعی و مالیات مشکلات عدیده ای را برای پرسنل شریف شهرداری حوزه‌ انتخابیه‌ام ایجاد کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها