کد خبر: 255109
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۲:۳۱:۰۰
| |

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه

آرامش و آسایش هم حق مسلم مردم است/ همه با هم در آشفته زندگی سیاسی دست و پنجه نرم می‌کنیم

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه گفت: شما اهل قلم و ادب و اندیشه بوده و هستید؛ از سال‌های دور و مشق خطاطی و شعر و سخن کرده‌اید؛ ما هم رسم کردیم و ساختیم و پرداختیم اما همه باهم در آشفته زندگی سیاسی دست و پنجه نرم می‌کنیم به این امید که باری از دوش خسته ذهن این مردم نجیب برداریم.

آرامش و آسایش هم حق مسلم مردم است/ همه با هم در آشفته زندگی سیاسی دست و پنجه نرم می‌کنیم
کد خبر: 255109
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۲:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه ضمن قدردانی از حضور سیدعباس صالحی، ویزر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش، بیان کرد: من در شعارهای انتخاباتی‌ام هم از نگفتنی‌ها گفتم! عمری نمانده برای زر و زور و تزویر به قول دکتر علی شریعتی؛ ما فاصله‌ای با تهران نداریم؛ شهرستان، سراسر پر است از شور و اندیشه و نخبگانی که چشم به راه ذره‌ای از امکانات پایتخت‌نشین‌ها هستند.

او با بیان اینکه شهرستان دماوند و فیروزکوه که قطب تأمین بسیاری از نیازهای پایتخت است اما در تخصیص بودجه فرهنگی حتی به شمار هم نمی‌آید؛ افزود: بسیار سخت بود آمدنتان به دیار ما که دیروز تشییع جنازه رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، غروب در قم و ادامه مجلس ختم، روز قبل استان و امروز لبیک و با اهالی فیروزکوه.

این نماینده مجلس ادامه داد: شما اهل قلم و ادب و اندیشه بوده و هستید؛ از سال‌های دور و مشق خطاطی و شعر و سخن کرده‌اید؛ ما هم رسم کردیم و ساختیم و پرداختیم اما همه باهم در آشفته زندگی سیاسی دست و پنجه نرم می‌کنیم به این امید که باری از دوش خسته ذهن این مردم نجیب برداریم.

میرزایی‌نیکو تاکید کرد: آرامش و آسایش هم، حق مسلم مردم است و حضور، تفکر و صد البته دست یاری چون شما که در مقام اقدام هستید، دنیای اندیشه‌های این مردم را خواهد ساخت؛ حال خوش و مردم خوشحال.

او افزود: آسمان شهر ما فیروزه‌ای است؛ شما هم از دیار فیروزه‌ای؛ این کوه سپید پای دربند و این مردمان شریف و به قول سهراب: دلِ خوش سیری چند؟

نماینده مجلس دهم ادامه داد: ما به جوهر سیاه مشق هنرهای زیبا و اهالی فرهنگ و رسانه، سرِ سبز و زبان سرخ، همواره از درد گفتیم! چرا که از هر طرف بخوانیم همان است.

نماینده دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه ما سر سفره چهل سالگی این نظام نشسته‌ایم؛ گفت: برای من که از کودکی و نوجوانی در همین کوچه پس کوچه ها تا حسینیه ارشاد و انقلاب و جنگ و... گذشته، یک قصه هنوز تمام نشده است: انقلاب فرهنگی! در اوج سیاست و سیاسی‌بازی دوستان، همیشه پای هنر اول تا هفتم بوده‌ام؛ نه دغدغه که بخشی از وجود من بوده است و هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها