کد خبر: 254619
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۲:۰۶:۰۰
| |

سرلشگر موسوی، فرمانده کل ارتش:

کارکنان ارتش می‌توانند برای دیگران الگو باشند

فرمانده کل ارتش گفت: خانواده ها و کارکنان ارتش برای دیگران نیز می‌توانند الگو باشند این مهم به خاطر بینش و نگرش قرآنی ارتش است.

کارکنان ارتش می‌توانند برای دیگران الگو باشند
کد خبر: 254619
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در سی وهشتمین دوره مسابقات قرآنی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوند بزرگ و به نعمت انقلاب و رهبری معظم انقلاب به چهار ویژگی انضباط، سلسله مراتب، سلامت و پاکی کارکنان و معنویت محوری شناخته شده است.

وی ادامه داد: این ویژگی‌ها متکی به قرآن و از برکات قرآن است و ریشه در تمسک به قرآن دارد، برگزاری سالانه 1000 محفل انس با قرآن در ارتش و همچنین انجام سالانه یکصد مسابقه قرآنی در ارتش و همچنین وجود بیش از 11000 حافظ قرآن فضایی را در ارتش ایجاد کرده است که در آن فضا پاکی و سلامت کارکنان ارتش رشد پیدا می کند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 25000 نفر شرکت داشتند ادامه داد: اینکه بنده در چند جا عرض کردم و امروز هم با اطمینان عرض می کنم که خانواده ها و کارکنان ارتش برای دیگران نیز می توانند الگو باشند این مهم به خاطر بینش و نگرش قرآنی ارتش است. جامعه ای که برکت کلام خدا و آموزه های قرآن راهنمای زندگی او باشد بهترین برای سایرین خواهد بود.

موسوی ادامه داد: خداوند بزرگ انسانها رابرای هدفی بزرگ آفریده که راه رسیدن به آن هدف را در قرآن بیان کرده است پس قرآن قطعا کتاب زندگی است. نام شما در صحیفه خداوند بزرگ به عنوان کسانی که در پرتو نور قرآن زندگی‌می کنند ثبت شده است و امیدوارم خداوند در دنیا و آخرت ما را با قرآن مانوس کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها