کد خبر: 254064
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۶:۰۴:۰۰
| |

واکنش متفاوت آشنا و ضرغامی به احتمال ریاست رئیسی بر قوه‌قضائیه

بعد از انتشار شایعه حضور سیدابراهیم رییسی در جایگاه ریاست قوه‌قضاییه؛ حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری و عزت‌الله ضرغامی رییس اسبق سازمان صداوسیما در حساب‌های توییتری خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

واکنش متفاوت آشنا و ضرغامی به احتمال ریاست رئیسی بر قوه‌قضائیه
کد خبر: 254064
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۶:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری از احتمال انتصاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه استقبال کرد و نوشت: او از سال 59 تاکنون سمت‌های قضایی مؤثری چون دادستانی کرج، همدان، جانشینی و دادستانی تهران، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی ویژه روحانیت، معاونت اول قوه قضائیه و دادستانی کل کشور را در سابقه خدمتی خود دارد. تجربه تولیت امامزاده صالح و سپس آستان قدس رضوی او را با واقعیات اجتماعی و اقتصادی و نهادهای بزرگ مدنی آشنا کرده است.

عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صدا و سیما هم در حساب توئیتری خود در همین باره نوشت: گمانه‌زنی برای رئیس بعدی قوه قضائیه زود است. معتقدم، قدرت مدیریت از قوه اجتهاد مهم‌تر است. رئیس بعدی باید توان ایجاد تحول و مقابله با کلیشه‌های حاکم، بر اساس تجربیات کارشناسان متعهد و روش‌های مدرن اداره دادگستری‌ها در دنیا را داشته باشد. مدل میتی کومان هم کماکان کاربردی و روحیه‌بخش است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها