کد خبر: 253895
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

محمدرضا تابش، نماینده اردکان در مجلس:

استیضاح حجتی را به مصلحت نمی‌دانم

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را از نظر سیاسی و اجتماعی به مصلحت کشور نمی دانم.

استیضاح حجتی را به مصلحت نمی‌دانم
کد خبر: 253895
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش با بیان اینکه شرایط کشور بعد از ترمیم کابینه دیگر آمادگی استیضاح جدید را ندارد، تصریح کرد: یکی از بخش های بسیار مهم که در امنیت غذایی و امنیت جامعه تاثیرگذار است، بخش کشاورزی و منابع طبییعی ماست، اگر چه ایراداتی به عملکرد محمود حجتی و تیمش وارد است ولی به نظر من وی در طول این سال ها خوب عمل کرده است.


نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی در موضوع مجموعه کالاهایی که می بایست از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری شود از جمله گوشت و مواد پروتئینی و مجموعه ملزوماتی که در امنیت مردم موثر است، خوب عمل کرده است، همچنین در موضوع صرفه جویی آب کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و صیانت از جنگل ها و مراتع اقدامات خوبی از سوی این وزارت خانه انجام شده است.


وی تصریح کرد: اقدامات این وزارت خانه در موضوعات بالا با توجه به تزریقات بودجه 97، عمکرد متوسط رو به بالا بوده است. در شرایط فعلی از نظر سیاسی و اجتماعی این استیضاح را به مصلحت کشور نمی دانم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها