کد خبر: 253393
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

نمایش اقتدار سپاه در رزمایش پیامبر اعظم 12

مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه در حالی با رمز یا رسول‌الله در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد.

حجم ویدیو: 4.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40 دانلود ویدیو
کد خبر: 253393
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه در حالی با رمز یا رسول‌الله در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد که تصرف اهداف استراتژیک در سرزمین دشمن، تهاجم از ساحل، پشتیبانی از یگان‌های عمل‌کننده توسط بالگردها و یگان‌های زرهی و اجرای عملیات آبی خاکی از جمله مهم‌ترین عملیات‌های اجرا شده و اهداف در آن بود، رزمایشی که به گفته سردار پاکپور، سپاه در نهایت به همه اهداف خود در آن رسید.

سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه هم با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12، گفت: امیدواریم دشمنان بیش از گذشته به توان پاسخ ما و پاسخ کوبنده به تعقیب بعد از آن پی برده باشند و اگر یکی بزنند حتما 10 تا می‌خورند.

اما همزمان با این رزمایش بود که آمریکا به همه نیروهایش در منطقه آماده‌باش کامل داد. ایالات متحده حتی شب قبل از شروع مرحله نهایی این رزمایش ناو هواپیمابر یواس‌اس جان‌سی.‌استنیس خود را به آب‌های خلیج فارس وارد کرد که بلافاصله 30 قایق‌ تندروی سپاه ایران آن را تعقیب کرده و راکت‌هایی را در اطراف آن پرتاب کردند و یک پهپاد ایرانی هم برای فیلمبرداری از آن به پرواز درآمد.

ویدئوی محاصره ناو آمریکایی توسط قایق‌های سپاه در حالی به سرعت در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست شد که کاربران توییتر با هشتگ #اقتدار_سپاه رزمایش پیامبر اعظم را ترند 1 توییتر فارسی کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها