کد خبر: 253035
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۱:۵۴:۰۰
| |

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران:

باید بشر مأیوس را به قرآن دعوت کرد

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز بشر در سرگردانی به سر می‌برد و باید این بشر مایوس را به قرآن دعوت کرد.

باید بشر مأیوس را به قرآن دعوت کرد
کد خبر: 253035
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۱:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه دارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: یکی از دلایل خلق داعش و جنگ‌های تکفیری، احساس نگرانی از موج اسلام خواهی در سطح کشورهای منطقه و غرب بود که علی رغم هزینه‌های میلیاردی برای اسلام ستیزی متوجه شدند که جریان نفوذ اسلام در غرب پایان ندارد.

مقدم فر یادآورشد: امروز نور قرآن است که می تواند به جاهلیت مدرن در دنیا غلبه کند، امروز، در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به سر می بریم و دشمن می خواهد که این ندای حق را در نطفه خفه کند ولی با این وجود، این انقلاب به این مرحله رسید.

وی افزود: امروزه وظایف مهمی بر عهده فعالان قرآنی است، تحول در علوم انسانی اولین وظیفه فعالان قرآنی است، مبانی علوم انسانی باید توسط قرآن تامین شود، امروزه قرآن کریم در این فضای جهانی ندای "هل من ناصر ینصرنی" سر می دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه بیان کرد: نهادینه سازی سبک زندگی قرآنی از دیگر وظایف مهم فعالان این عرصه در دنیا است، غرب به دنبال نهادینه سازی سبک زندگی غربی است و به همین دلیل اصحاب قرآن باید تربیت قرآن را در دو بعد فردی و اجتماعی در جامعه نشر دهند.

وی گفت: اگر قرآن کریم در بهشت خاصیت ارتقای درجات دارد، قطعا همین درجات در زندگی دنیا نیز صادق است، برای ارتقای جامعه و خروج جامعه از بن بست، باید متمسک به قرآن کریم شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها