کد خبر: 252689
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۴:۴۶:۰۰
| |

تشکیل دفاتر و کارگروه‌ها در دستور کار قرار گرفت؛

برگزاری اولین جلسه شاخه زنان حزب اعتماد ملی

روز گذشته اولین جلسه شاخه زنان حزب اعتمادملی با حضور جمعی از اعضای چون گودرزی، هاتف معماری، سقطی، مقتدری، غلامی، پارسا، شوهانی و امینی برگزار شد. 

برگزاری اولین جلسه شاخه زنان حزب اعتماد ملی
کد خبر: 252689
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته اولین جلسه شاخه زنان حزب اعتمادملی با حضور جمعی از اعضای چون گودرزی، هاتف معماری، سقطی، مقتدری، غلامی، پارسا، شوهانی و امینی برگزار شد.

به گزارش «اعتمادآنلاین» ، گفتنی است که در این جلسه مباحثی درباره تعداد و مسولان دفاتر و کمیته های حزب صورت گرفت و سپس نظرات اعضای درباره دفاتر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و اقتصادی به بحث گذاشته شد و در ادامه اعضای گروه درباره تقسیم‌بندی ده‌گانه کمیته‌های حزب از جمله آموزش، تشکیلات، امور بین‌الملل، انتخابات، روابط عمومی، حمایت، انضباطی، هیات اجرایی و مالی و پشتیبانی تبادل نظر کردند.

همچنین تشکیل کارگروهای شاخه زنان حزب اعتمادملی در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس کارگروه سیاسی بر عهده خانم شوهانی، و کارگروه اقتصادی بر عهده خانم هاتف معماری و کارگروه فرهنگی برعهده خانم پارسا و کارگروه حقوقی بر عهده خانم امینی و کارگروه اجتماعی برعهده خانم غلامی قرار گرفت.

علاوه بر این نیز تقسیم‌بندی استانی هم بر این اساس شکل گرفت که مسئولیت استانهای شمالی برعهده خانم مقتدری و استانهای مرکزی برعهده خانم پارسا و استانهای غربی برعهده خانم شوهانی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها