کد خبر: 252176
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین اخبار سیاسی امروز

از توصیه زیباکلام به اصلاح‌طلبان تا حمایت دوباره ناطق نوری از برجام

توصیه صادق زیباکلام به اصلاح‌طلبان، واکنش محسن رضایی به انتقادات علیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعتراض مسعود پزشکیان به نحوه استخدام‌ها و انتصابات، استعفای کامبیز مهدی‌زاده و حمایت دوباره ناطق نوری از برجام مهمترین محورهای خبری امروز بود.

از توصیه زیباکلام به اصلاح‌طلبان تا حمایت دوباره ناطق نوری از برجام
کد خبر: 252176
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| توصیه صادق زیباکلام به اصلاح‌طلبان، واکنش محسن رضایی به انتقادات علیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعتراض مسعود پزشکیان به نحوه استخدام‌ها و انتصابات، استعفای کامبیز مهدی زاده و حمایت دوباره ناطق نوری از برجام مهمترین محورهای خبری امروز بود.

مهم‌ترین خبرهای سیاسی دوشنبه 26 آذرماه را با هم مرور می‌کنیم:

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران خطاب به اصلاح‌طلبان گفته است که « آنها باید درباره درستی تصمیمشان برای حمایت از روحانی در سال 92 و 96 با مردم صادقانه صحبت کنند و توضیح دهند. »

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اعتراض به انتقادات علیه مجمع اعلام کرد: تقریبا 6 ماه است فشار زیادی علیه مجمع وجود دارد و ما هم تا امروز سکوت کرده‌ایم .

مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی درباره ساختار اداری کشور گفته است: متاسفانه یک آدمی که هیچ سابقه‌ای نداشته را به عنوان مدیرکل منصوب می کنیم و این شامل یک اداره خاص یا یک جناح خاص هم نیست .

آیت‌الله محمد موسوی بجنوردی درباره جایگاه زنان در مناصب و مقام‌ها گفت: ما نباید ارزش را به جنسیت بدهیم. ارزش انسان به علم و اندیشه است؛ و اینها متعلق به نفس ناطقه هستند .

کامبیز مهدی‌زاده، داماد رییس‌جمهوری از سمت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست سازمان زمین شناسی استعفا داد . برخی منابع آگاه، شائبه‌ها و هجمه رسانه‌ای در مورد این انتصاب را دلیل استعفای او ذکر می‌کنند.

علی‌اکبر ناطق نوری در حمایت از برجام گفته است که «تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم و رهبر انقلاب هم هوشمندانه هشدار دادند که بروید و مذاکره بکنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز هستند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها