کد خبر: 251043
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان:

مبنای انتخاب افراد باید توانایی و شایستگی آنها باشد

استاندار خوزستان گفت: مبنای انتخاب افراد نباید حضور اقوام و یا خویشاوندان باشد. چرا که این موضوع لطمه شدیدی به نظام و کشور وارد می‌کند. همچنین مدیران قبلی طبق قانون از پست خود بازنشسته و دیگر مشغول به کار نیستند و صرفا به صورت مشاور، یک سوم ساعت یا 60 ساعت در ماه، در محل کار حضور پیدا می‌کنند.

مبنای انتخاب افراد باید توانایی و شایستگی آنها باشد
کد خبر: 251043
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان و گسترش جوانگرایی گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، قانون منع به کارگیری بازنشستگان، قانون به جا و مناسبی است. در دولت کسانی هستند که از ابتدای انقلاب و از سنین پایین مسئولیت‌هایی داشته‌اند و اکنون با توجه به گذشت چندین سال از سوابق کاری آن‌ها و تجربه‌ای که بدست آورند؛ می‌توانند در راه پیشبرد توسعه و اهداف عالیه کشور کمک کنند؛ کشور نباید از زحمات و توان آن‌ها محروم باشد، البته در به کارگیری این افراد نباید افراط و تفریط شود.

استاندار خوزستان با اشاره به انتخاب مدیران جوان آماده به خدمت و نحوه حضور مدیران بازنشسته در دستگاه‌های دولتی گفت: مبنای انتخاب افراد باید توانایی و شایستگی آن‌ها بوده و برحسب حضور اقوام و یا خویشاوندان نباشد؛ چرا که این موضوع لطمه شدیدی به نظام و کشور وارد می‌کند. همچنین مدیران قبلی طبق قانون از پست خود بازنشسته و دیگر مشغول به کار نیستند و صرفا به صورت مشاور، یک سوم ساعت یا 60 ساعت در ماه، در محل کار حضور پیدا می‌کنند.

شریعتی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون نقطه نظر‌های مختلفی در دیوان محاسبات نسبت به موضوع استفاده از نیروهای بازنشسته مطرح شده است که در آینده طبق تصمیمات اتخاذ شده از سوی این دیوان، عمل خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها