کد خبر: 250841
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی:

قانون منع به کارگیری بازنشستگان کامل اجرا نمی‌شود

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در بعضی از فدراسیون‌های ورزشی و شرکت‌های خصولتی انجام نمی‌شود، گفت: بعضی از این گونه شرکت‌ها (شرکت‌های خصولتی) فکر می‌کنند چون در حاشیه هستند کسی آنها را نمی‌بیند و سر خود را در رابطه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان به زیر برف فرو برده‌اند.

قانون منع به کارگیری بازنشستگان کامل اجرا نمی‌شود
کد خبر: 250841
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان توسط دستگاه‌های مختلف گفت: بعضی شرکت‌های خصولتی که از سهم دولت استفاده می‌کنند هنوز به صورت کامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرا نکرده‌اند.

وی افزود: ما از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات می‌خواهیم که به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کنند و شرکت‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند و یا سهام آنها متعلق به دولت است، باید نیروهای بازنشسته خود را کنار بگذارند. بعضی از شرکت‌های خصوصی در رابطه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان سر خود را همانند کبک زیر برف کرده‌اند و قانون را به‌طور کامل اجرا نمی‌کنند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارتخانه‌ها اجرا شده اما بخش‌هایی که بیشتر در حاشیه هستند فکر می‌کنند کسی آنها را نمی‌بیند و قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به‌طور صحیح اجرا نمی‌کنند. در رابطه با فدراسیون‌های ورزشی نیز در بعضی از فدراسیون‌ها قانون منع به کارگیری بازنشستگان اجرا شده اما در تعدادی دیگر خیر و افراد بازنشسته‌ای در بعضی از فدراسیون‌های ورزشی هستند که همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها