کد خبر: 250675
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۲۰ آذر ۱۳۹۷؛

دفاع از اعتصاب‌های کارگری از سوی عضو فراکسیون کارگری مجلس/ واکنش‌ها به برنامه موشکی ایران/ موضع‌گیری‌ها درباره رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی

دفاع از اعتصاب‌های کارگری از سوی عضو فراکسیون کارگری مجلس، واکنش‌ها به برنامه موشکی ایران، موضع‌گیری‌ها درباره رفع حصر و ادامه اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه خبرهای مهم سه‌شنبه 20 آذر بود.

حجم ویدیو: 9.30M | مدت زمان ویدیو: 00:05:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 250675
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون کارگری مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با بیان اینکه یک نفر از کارگران هفت‌تپه در بازداشت است گفته باید حق آزادی بیان برای مردم محترم شمرده شود .


به گفته جلودارزاده کارگران هفت‌تپه حق داشتند که اعتراض کنند، باید حق اعتصاب برای کارگران را در نظر بگیرند.

***


برنامه موشکی ایران و ادعاهای مقامات آمریکایی امروز واکنش‌های مسئولان کشوررا به همراه داشت.


***

چند روز قبل حسام الدین آشنا گفته بود از حصر فقط یک پوسته باقی مانده، اما مجتبی ذوالنوری در واکنش به این اظهارات تاکید کرده بود رفع حصر در کار نیست؛ ذوالنوری البته ادعا کرده بود نامه‌های کروبی باعث شده که رفع حصر انجام نشده است.


این در حالی است که حسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی، ضمن تایید اینکه فعلا خبری از رفع حصر نیست، در پاسخ به ادعای ذوالنوری گفته اگر نامه‌های کروبی مانع رفع حصر شده، میرحسین و رهنورد که نامه‌ای ننوشتند چرا حصر اونا برداشته نشده است.


***


جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران با بیان اینکه از 19 تیرماه تا کنون اقدامات گسترده‌ای در شعب ویژه (رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی) انجام شده است، گفت: در این مدت 1700 نفر احضار شده و برای 426 نفر قرار بازداشت صادر شده که در حال حاضر 133 متهم در بازداشت بسر می‌برند .

***


واکنش‌ها به صحبت های دوشنبه‌شب ماکرون درباره اعتراضات جلیقه زردها همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها