کد خبر: 247505
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

بطحایی به مجلس می‌رود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به دلیل برخی انتصابات سیاسی در وزارت آموزش و پرورش قرار است آقای بطحایی در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون حاضر و در این خصوص پاسخگو باشد.

بطحایی به مجلس می‌رود
کد خبر: 247505
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات از طرح سوال نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: به دلیل برخی انتصابات سیاسی در وزارت آموزش و پرورش که متاسفانه افراد فاقد تخصص و صلاحیت صاحب پست‌های مدیریتی شدند سوالی را از محمد بطحایی پرسیدند که قرار است روز سه‌شنبه 6 آذر ماه وی به همراه معاونینش با حضور در این کمیسیون پاسخگوی این موضوع باشد.

وی تصریح کرد: رفتارهای جناحی و سیاسی در سال‌های اخیر در وزارت آموزش و پرورش باعث شده که مسائلی مانند تربیت معلم و معیشت معلمان، هدایت تحصیلی و عدالت آموزشی و همچنین مهارت‌آموزی رو به فراموشی برود به همین دلیل تاثیرات منفی زیادی بر عملکرد این وزارتخانه گذاشته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: سیاسی‌کاری اگر در آموزش و پرورش یک کشور بوجود آید باید فاتحه نظام آموزشی و تربیتی را خواند به همین دلیل اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص وزارت آموزش و پرورش بسیار حساس هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها