کد خبر: 247359
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی

بازشدن خط اعتباری برای پرداخت مطالبات نهال نشان البرز و ولیعصر/ پرداخت نشدن مطالبات تعاونی‌های کاسپین

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس گفت: فقط به سپرده گذاران فرشتگان تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت و به مابقی سپرده گذاران تعاونی های کاسپین حتی تا سقف 100 میلیون تومان نیز پرداخت نشده است.

بازشدن خط اعتباری برای پرداخت مطالبات نهال نشان البرز و ولیعصر/ پرداخت نشدن مطالبات تعاونی‌های کاسپین
کد خبر: 247359
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، بیان کرد: در این نشست موضوع پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسه کاسپین بررسی شد، چراکه برخی از سپرده‌گذاران عنوان کرده بودند که حتی تا سقف 100 میلیون تومان از سپرده آنها پرداخت نشده است که با بررسی این موضوع مشخص شد که حق با این سپرده گذاران بوده و تنها به سپرده گذاران فرشتگان تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت و به مابقی سپرده گذاران تعاونی های کاسپین حتی تا سقف 100 میلیون تومان نیز پرداخت نشده است.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وضعیت تمامی سپرده گذاران موسسه کاسپین استخراج و تا سقف 100 میلیون تومان نیز برای تمامی سپرده‌گذاران تعاونی های این موسسه خط اعتباری باز می شود، افزود: مقرر شده وضعیت نقدی و مالی تعاونی‌های این موسسه محاسبه شود تا متناسب با آن اقدامات بعدی صورت گیرد.

بانک مرکزی متولی پرداخت مطالبات نهال نشان البرز کرج و ولیعصر


وی ادامه داد: مقرر شده در خصوص شرکت تعاونی نهال نشان البرز کرج و ولیعصر به بانک کشاورزی 413 میلیارد ریال خط اعتباری داده شود تا بخشی از مطالبات این سپرده گذاران پرداخت شود که تنها به امضای رئیس کل بانک مرکزی نیاز دارد.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در خصوص آخرین وضعیت گلیم و گبه کرمانشاه، اظهار داشت: تصمیماتی برای رفع مشکل گلیم و گبه کرمانشاه و پرداخت مطالبات مردم اخذ شده که روسای دو قوه مجریه و مقننه نامه پرداخت را امضاء کرده اند و اگر امضای رییس قوه قضاییه انجام شود مشکلات آنها نیز رفع می شود.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در خصوص سایر موسسات نیز دستورالعملی ارائه شده تا نحوه برخورد با موسسات و حل مشکلات آنها مشخص شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها