کد خبر: 246367
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۰:۲۱:۰۰
| |

امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش

انقلاب با وجود تحریم‌ها، به دشمن تودهنی می‌زند

امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیده‌ایم.

انقلاب با وجود تحریم‌ها، به دشمن تودهنی می‌زند
کد خبر: 246367
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۰:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع غدیر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش که امروز سه شنبه 29 آبان ماه برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز شاهد افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم. این حرکت کاری بزرگ و ارزنده است، برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح ارائه دهیم.

او ادامه داد: امکانات و سرمایه خوبی پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده تا ان‌شاالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.

سیاری در پاسخ به سوالی درباره امکانات و ویژگی های مجتمع غدیر گفت: زیربنای کل این مجموعه 10 هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است و صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل بوده و این بیانگر توانمندی ماست، چون ما دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، ارتش چه دستاوردهایی را رونمایی خواهد کرد، افزود: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیده‌ایم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز‌به جایی رسیده‌ایم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نییروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت. امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیده‌ایم.

سیاری با اشاره به جلسه با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ما مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری می‌کنیم و به همین خاطر خدمت آقای نوبخت رسیدیم و میزان اعتبارات مصوب را کنترل و هماهنگ کردیم که‌ ان‌شاالله بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها