کد خبر: 241975
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۳:۰۰
| |

احمد مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد در مورد ماجرای گشت ارشاد در سوهانک شفاف‌سازی کنند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ضرورت شفاف‌سازی در خصوص ماجرای گشت ارشاد در سوهانک، تأکید کرد: اگر تعرضی به حریم دانشگاه صورت گرفته باید از مردم عذرخواهی شود.

نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد در مورد ماجرای گشت ارشاد در سوهانک شفاف‌سازی کنند
کد خبر: 241975
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مازنی با تأکید بر پرهیز از ورود نیروهای انتظامی و امنیتی به حریم دانشگاه، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی، آموزشی، امنیتی و انتظامی دانشگاه باید مراقب هرگونه تعرض به حریم دانشگاه باشند و صیانت از دانشگاه وظیفه همه مسئولان است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار متفاوت منتشر شده در خصوص ورود نیروی انتظامی به حریم دانشگاه آزاد تهران شمال سوهانک، گفت: در این خصوص اخبار ضد و نقیضی منتشر شده و حتی برخی مسئولان موضوع ورود نیروی انتظامی به دانشگاه را تکذیب کرده‌اند.

باید از مردم عذرخواهی کرد

وی با بیان اینکه ضرورت دارد، دستگاه‌های ذی ربط از جمله نیروی انتظامی، مسئولان دانشگاه آزاد در خصوص حوادث سوهانک به مردم توضیح دهند، گفت: البته مسئولان دانشگاه در اظهاراتی مبهم این حوادث را رد کردند ولی باید صراحتا با مردم سخن گفت و اگر احیاناً تعرضی صورت گرفته باید از مردم و دانشگاهیان عذرخواهی کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: چنانچه تعرضی هم به حریم دانشگاه صورت نگرفته باشد باید موضوع را به مردم توضیح داد تا با توجه به انتشار وسیع تصاویر این حادثه در فضای مجازی، مردم از نگرانی خارج شوند.

وظیفه نیروی انتظامی ورود به حریم دانشگاه نیست

مازنی تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها باید مراقبت کنند که حریم دانشگاه از ورود دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مصون بماند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه نیروهای انتظامی و امنیتی چیز دیگری است و ارتباطی به محیط و فضای دانشگاه ندارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها