کد خبر: 241199
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۲:۳۹:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از حاشیه جلسه رای اعتماد به ۴ وزیر پیشنهادی در مجلس

روحانی با استقبال علی مطهری وارد مجلس شد/ تذکرهای پی‌درپی حاجی‌دلیگانی به سخنرانی روحانی/ گعده «امیدی‌ها» دور صندلی محمدرضا عارف

جلسه امروز مجلس برای رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی دولت حاشیه‌هایی به همراه داشت.

روحانی با استقبال علی مطهری وارد مجلس شد/ تذکرهای پی‌درپی حاجی‌دلیگانی به سخنرانی روحانی/ گعده «امیدی‌ها» دور صندلی محمدرضا عارف
کد خبر: 241199
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۲:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حاشیه‌های جلسه رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی دولت در مجلس را به گزارش «اعتمادآنلاین» در زیر می‌خوانید.

*حسن روحانی رئیس‌جمهوری با استقبال علی مطهری، نایب رئیس مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی‌اش وارد صحن علنی مجلس شد.

*درحالیکه حسن روحانی رئیس‌جمهوری در حال سخنرانی در صحن علنی مجلس است، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده اصولگرای مجلس درخواست دادن تذکر دارد. احتمالا دلیل این درخواست او در موضوع حرف نزدن حسن روحانی برای دفاع از 4 وزیر پیشنهادی است.

*گعده «امیدی‌ها» دور صندلی محمدرضا عارف در مجلس به چشم می‌خورد.

*درحالیکه حسن روحانی درحال سخنرانی در دفاع از 4 وزیر پیشنهادی‌اش است، صندلی عارف از پررفت و آمدترین صندلی‌ها در مجلس است.

*احمدمازنی، محمدعلی وکیلی، فرید موسوی، غلامرضاحیدری، جلال میرزایی، ابوالفضل سروش، بهرام پارسایی و فاطمه حسینی از جمله نمایندگانی هستند که در گعده اعضای فراکسیون امید دور صندلی محمدرضا عارف حضور دارند.

*بعد از اینکه رئیس‌جمهور در میان اظهاراتش در مجلس درباره آمار اشتغال صحبت می‌کرد و گفت من اعداد را گرد می‌کنم، بعضی از نمایندگان خطاب به او گفتند گرد نکن! این سروصدای نمایندگان با تذکر علی لاریجانی رئیس مجلس به آن‌ها مواجه شد.

*همچنین زمانی که حسن روحانی از رضا رحمانی دفاع می‌کرد چند تن از نمایندگان با فریاد دو دو و چهار چهار می‌کردند.

*حسن روحانی بعد از دفاع از 4 وزیر پیشنهادی‌اش با بدرقه محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و برخی دیگر از نمایندگان مجلس صحن علنی مجلس را ترک کرد.

*در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که ساعتی پیش برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت برای وزرات‌خانه‌های اقتصاد، راه، کار و صنعت آغاز شده است. نمایندگان به دور محمد شریعتمداری حلقه زده و با وی به خوش و بش می‌کنند. محمدرضا پورابراهیمی و عبدالحمید خدری از جمله نمایندگانی بودند که با وزیر مستعفی صنعت و گزینه پیشنهادی وزرات خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گفت‌وگو پرداختند.

*در صحن علنی مجلس و هنگام دفاعیات فرهاد دژپسند از برنامه پیشنهادی‌اش، محمد مهدی مفتح نماینده تویسرکان در مجلس، از یکی از نمایندگان مجلس که در صحن علنی مجلس دقایقی به خواب فرورفته بود، عکس گرفت و آن را به حسینعلی شهریاری و محمدجواد کولیوند نشان داد. دقایقی بعد آن نماینده بیدار شد و مفتح همان عکس را به او هم نشان داد.

*درحالیکه اسحاق جهانگیری یکی از همراهان رئیس‌جمهور برای همراهی وزرای پیشنهادی دولت در مجلس بود، بعد از خروج حسن روحانی از مجلس،‌ او هم صحن مجلس را ترک کرد.

*درحال حاضر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، علیرضا آوایی وزیر دادگستری و بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی وزرای پیشنهادی را در صحن مجلس همراهی می‌کنند.

*بازار داغ عکس یادگاری نمایندگان با اعضای دولت در جریان است.

*بازار عکس یادگاری نمایندگان با دولتمردان داغ است. یوناتن بت‌کلیا از جمله نمایندگانی بود که با محمود واعظی عکس یادگاری انداخت. دیگر نمایندگان هم با اعضای دولت در صحن مجلس در حال عکس گرفتن هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها