کد خبر: 241175
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۷:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری

4 وزیر پیشنهادی روحانی به مجلس با شاخص‌های تعهد، تخصص و کارآمدی انتخاب شده‌اند

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: 4 وزیر پیشنهادی روحانی به مجلس با شاخص‌های تعهد، تخصص و کارآمدی انتخاب شده‌اند.

4 وزیر پیشنهادی روحانی به مجلس با شاخص‌های تعهد، تخصص و کارآمدی انتخاب شده‌اند
کد خبر: 241175
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با وزرای پیشنهادی بیان کرد: درباره وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور بررسی و مشورت‌های بسیاری انجام شده است و نمایندگان مجلس از جناح‌ها و فراکسیون‌های مختلف، نقطه نظرات مصداقی و کلی را ارائه کرده‌اند.

امیری گفت: 4 وزیر پیشنهادی از لحاظ شاخص‌های مدنظر رئیس‌جمهور از قبیل تعهد، تخصص و کارآمدی و همچنین در این باره که چه اشخاصی می‌توانند با تیم روحانی و در کنار اعضای دولت فعالیت کرده و مسئولیتی جمعی بپذیرند، انتخاب شده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در مجلس شورای اسلامی هم با برنامه‌ریزی‌هایی که برای 4 وزیر پیشنهادی انجام شد در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، جلسه‌ای برگزار شده و ادامه دارد و با مجامع استان‌ها و با نمایندگان شرایط در حال بهبود است و رفته رفته شناخت‌ها عمیق‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: ابهام‌هایی وجود داشته که توسط وزرای پیشنهادی توضیح داده شده و حل و فصل می‌شود و شفاف‌سازی لازم انجام خواهد شد که امیدواریم نمایندگان مجلس در روز رای اعتماد با یک رای بالا به چهار وزیر پیشنهادی که از وزرای اقتصادی هستند پیام اتحاد، انسجام و یکپارچگی همه ارکان نظام در برابر صهیونیست‌ها و دولت آمریکا را به گوش هیئت حاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها