کد خبر: 240947
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۰۹:۲۲:۰۰
| |

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری

روحانی به دیدار با همه گروه‌های سیاسی داخل نظام نیاز دارد

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری به ارزیابی تاثیرات جلسات روحانی با گروه‌های مختلف پرداخت و این جلسات را در اداره بهتر کشور موثر خواند.

روحانی به دیدار با همه گروه‌های سیاسی داخل نظام نیاز دارد
کد خبر: 240947
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به جلسات روحانی با نخبگان سیاسی و اقتصادی بیان کرد: رئیس‌جمهور به دیدار با همه گروه‌های سیاسی داخل نظام نیاز داشته و باید مسائل و مشکلات و تنگناها را برای آنان تشریح کند.

قنبری با اشاره تجربه جلسات گذشته رئیس‌جمهور با احزاب و گروه‌های مختلف اظهار کرد: حتما یک دبیرخانه خاص ودائمی برای این جلسات لازم است تا تصمیمات و مصوبات پیگیری و عملیاتی شده و موجب ثمربخشی بیشتر این جلسات شود.

وی ادامه داد: اینکه در گذشته چه نتایجی از این جلسات گرفته شده را باید به تاریخ نویسان سپرد چراکه هر زمانی برای سیاستمداران فرصت برای مشورت و تغییر برای بهبود شرایط کشور وجود دارد و البته باید از فرصت‌ها به نحو احسنت استفاده کرد.

قنبری خاطرنشان کرد: در شرایط حساس و خاص کنونی روحانی باید برای پیشبرد اهداف دولت، حمایت گروه‌های مختلف را جلب کند.

وی با اشاره به تمایل اصلاح‌طلبان برای کمک به دولت تصریح کرد: این تمایل از سوی جریان اصلاحات برای کمک به دولت در جهت حل مشکلات قطعا وجود داشته و راه حل عبور از مشکلات برای دولت برگزاری چنین جلساتی خواهد بود.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان حامیان اصلی روحانی هستند و همچنان در این حمایت باقی مانده و این مسیر ادامه خواهد داشت، در نتیجه باید پیشنهادات وبرنامه‌های خود را به دولت ارائه کنند تا دولت بتواند از شرایط فعلی به نحو مناسبی عبور کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت باید تعامل بهتری با اصلاح طلبان داشته باشد، اظهار کرد: مدتی است ارتباط روحانی با اصلاح ‌طلبان کمرنگ شده که با این جلسه اخیر امیدواری بیشتری پیش آمده تا بتوان این تعامل را در آینده محکم تر و بهتر ادامه داد.

وی با اشاره به تجریبات جلسات گذشته روحانی هم با اصلاح طلبان، تصریح کرد: اگرچه در گذشته روحانی با اصلاح‌طلبان جلساتی را برگزار کرده‌اند اما تعداد این جلسات کم بوده و سالی یکبار کافی نخواهد بود و در شرایط فعلی شخصیت های اصلاح طلب مشاوران خوبی برای دولت هستند.

شایان ذکر است رئیس جمهور اخیرا جلساتی را با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و جامعه‌شناسان برگزار کرده است که کارشناسان معتقدند شنیدن نظرات گروه‌های مختلف کشور از سوی رئیس‌جمهور در اداره بهتر کشور موثر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها