کد خبر: 240618
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

هجمه علیه شریعتمداری با هدف تخریب جریان اصلاح‌طلب بود/ روحانی برای معرفی وزرا تعاملی با فراکسیون امید نکرد/ شریعتمداری توانسته نمایندگان را قانع کند

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بخش قابل توجهی از هجمه علیه آقای شریعتمداری با نگاه تخریب مجموعه جریان اصلاح‌طلبان و حامیان آقای روحانی بوده است.

هجمه علیه شریعتمداری با هدف تخریب جریان اصلاح‌طلب بود/ روحانی برای معرفی وزرا تعاملی با فراکسیون امید نکرد/ شریعتمداری توانسته نمایندگان را قانع کند
کد خبر: 240618
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در پاسخ به اینکه عدم تعامل دولت با مجلس و فراکسیون‌ها در معرفی وزرا چه تاثیری دارد؟ گفت: با فراکسیون امید تعاملی صورت نگرفته شاید با فراکسیون‌های دیگر این تعامل انجام شده است.

او تاکید کرد: عدم تعامل دولت با فراکسیون امید به صورت فردی حتما بر روی رای نمایندگان تاثیر دارد. فراکسیون امید در حال حاضر در مرحله ارزیابی است.

این نماینده مجلس در خصوص ارزیابی فراکسیون امید از وزرای پیشنهادی، گفت: ارزیابی فراکسیونی در خصوص وزرای پیشنهادی را به صورت قاطع در حال حاضر نمی‌توان مطرح کرد. اما مجموعا به صورت فردی وضعیت آقای شریعتمداری خوب است.

رحیمی گفت: بیش از 70 تا 75 درصد مطالبی که بر علیه وزیر پیشنهادی کار در افکار عمومی و رسانه‌ها مطرح شد جو سازی بود که مسایل خارج از حوزه صنعت و تجارت را به ایشان نسبت می‌دادند. مانند گرانی ارز و قیمت برخی از کالاهایی که مربوط به وزارت صنعت و تجارت نمی‌شود.

او ادامه داد: با جلسات اقناعی فراوانی که آقای شریعتمداری با فراکسیون‌ها وکمیسیون‌ها گذاشتند، ایشان دفاعیات قابل توجهی داشتند و زمانیکه دفاعیات آقای شریعتمداری برای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها مطرح شد مجلس به سمت اقناع رفت و فضای مطلوبی برای ایشان فراهم شده است.

رحیمی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از هجمه علیه آقای شریعتمداری با نگاه تخریب مجموعه جریان اصلاح طلبان و حامیان آقای روحانی بوده است.

این عضو فراکسیون امید در خصوص 3 وزیر پیشنهادی راه، اقتصاد و صمت، گفت: برخی از وزرای پیشنهادی ناشناخته هستند و باید تلاش بیشتری برای شناخت انجام دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها