کد خبر: 238479
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ۱۱:۲۷:۰۰
| |

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

مفسدان اقتصادی با استناد به قانون دزدی می‌کنند/ باید برای قانون ضمانت اجرایی قرار داد

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: اکثر مفسدان اقتصادی از بابک زنجانی تا بقیه برای اقدامات خود مجوز داشتند و با استناد به قانون دزدی می‌کنند.

مفسدان اقتصادی با استناد به قانون دزدی می‌کنند/ باید برای قانون ضمانت اجرایی قرار داد
کد خبر: 238479
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در واکنش به برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر دریافت حقوق 40 میلیون تومانی مدیرعامل یکی از بانکهای خصوصی، بیان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما قطعا حقوق‌های بالای 30 میلیون تومان جزء نجومی‌ها محسوب شده و خارج از عرف است.

وی ادامه داد: هیچ شخصی قبول نمی‌کند که مدیری در کشور بتواند 40 تا 50 میلیون تومان آن هم در هر پستی حقوق دریافت کند، بالاترین حقوق برای رئیس جمهور است که وی هم این مقدار دریافت نمی‌کند.

یوسفیان‌ملا تاکید کرد: بانک‌ها همین ریخت و پاش‌ها را انجام می‌دهند که دچار کمبود بودجه می‌شوند و بعد برای پرداخت بدهی خود به سپرده‌گذاران از خزانه برداشت می‌کنند، چشم کارکنان یک دستگاه به عالی‌ترین مقام آن است که چه میزان دریافتی و چند ساعت کار می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مدیران و وزرا الگو تمامی زیرمجموعه خود هستند و زمانی که یک فرد می‌بیند مدیری 40 میلیون تومان دریافتی دارد برای آنکه بتواند حداقل 10 میلیون در ماه دریافتی داشته باشد دست به هر کاری می‌زند و این گونه زمینه فساد ایجاد می‌شود.

وی افزود: اکنون دیگر کسی خلاف قانون نمی‌دزدد بلکه همه در قالب قانون می‌دزدند، در گذشته شخص به حاشیه شهر می‌رفت و با تصرف عدوانی خانه می‌ساخت اما اکنون با پرداخت پول به دهیار، بخشدار و شهردار پروانه ساخت می‌گیرد.

یوسفیان‌ملا اظهار کرد: اکثر مفسدان اقتصادی از بابک زنجانی تا بقیه برای اقدامات خود مجوز داشتند یعنی دیگر کسی بی‌گدار به آب نمی‌زند و با استناد به همین قانون دزدی می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: باید برای قانون ضمانت اجرایی قرار داد تا اگر به طور مثال بنده درباره مسئله‌ای دروغ گفتم سریع با بنده برخورد شود و اگر درست بود، آن را پیگیری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها