امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

موشک‌های سپاه با دقت بالا مواضع تروریست‌ها را منهدم کرد

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه کسانی که علیه امنیت کشورمان اقدامی می‌کنند باید منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند، گفت: موشک‌های سپاه پاسداران با دقت بالا به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

موشک‌های سپاه با دقت بالا مواضع تروریست‌ها را منهدم کرد
کد خبر: 236327
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۴:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌های حادثه اهواز، بیان کرد: همانطور که خواست مردم عزیز ایران هم در این بود و رهبری معظم انقلاب و همچنین تک تک فرماندهان نیروهای مسلح بر این موضوع تأکید کردند، بلافاصله شورای عالی امنیت ملی درخصوص حمله به مواضع تروریست‌ها تصمیم‌گیری کرد و برادران عزیز ما در سپاه پاسداران این مصوبه را با دقت، قدرت و به موقع اجرا کردند.

وی افزود: همان طور که از ابتدا گفته شده بود کسانی که علیه امنیت کشور عزیزمان اقدام می‌کنند باید منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند و تروریست‌ها همواره باید منتظر انتقام‌های سخت و غافلگیرکننده ایران باشند.

وزیر دفاع تصریح کرد: با اقدام اخیر برادران ما در سپاه مرحله ای از پاسخ به تروریست‌ها داده شد و یقینا آمران و طراحان حمله تروریستی در اهواز باید منتظر اقدامات بعدی ما باشند.

امیرحاتمی در پایان تصریح کرد: کسی نباید به خود اجازه بدهد که علیه امنیت مردم ایران اقدامی کند و حتما باید بداند که با هر اقدامی پاسخ درخوری را از سوی ایران دریافت خواهد کرد. شکرخدا امروز موشک هایی که در صنایع دفاعی کشور ساخته می شود به خوبی توسط نیروهای مسلح به کارگیری شده و تمام نتایجی که ما در آزمایش های میدانی گرفته بودیم، در یک عملیات واقعی نتایج آن به منصه ظهور رسید و همان طور که انتظار داشتیم موشک ها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها