سردار سیدیحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا

آمریکایی‌ها بدنبال به هم ریختن وضعیت داخلی ایران هستند

سردار سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکایی‌ها بدنبال آن هستند که وضعیت داخلی ایران را بهم بریزند و از این رو بدنبال اتحاد تمام گروهک‌های ضدانقلاب از منافقین تا سلطنت‌طلب‌ها و... هستند.

آمریکایی‌ها بدنبال به هم ریختن وضعیت داخلی ایران هستند
کد خبر: 236303
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ، با حضور در مرکز آموزشی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به دعوت هیئت معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی انجام پذیرفت در جمع کارکنان و نیروهای تحت آموزش این مرکز به تشریح شرایط آغازین جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و تشریح اقدامات نیروهای مسلح در دفاع مقدس پرداخت و بخشی از سخنان خود را به ارائه پاسخ در قبال سئوالات آموزش پذیران اختصاص داد و در بیان ضرورت راهبرد در مدیریت کلان کشور ،گفت:از نظر ما جغرافی‌دانان هر کشوری باید دارای راهبرد ملی باشد که زیر مجموعه آن راهبرد اقتصادی ، سیاسی ، خارجی ، فرهنگی و... می باشد و کشور مانیز بایستی برای اقدامات خود راهبرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد.


وی ادامه داد:در حوزه آمایش سرزمین بایستی برای اقدامات آتی خود آمایش سرزمینی داشته باشیم یعنی آنکه محل قرارگیری کارخانه ها، شبکه راه آهن، فرودگاه و .. را تعیین کنیم و در این رابطه دولت بایستی سند راهبردی آمایش سرزمین را برای پنج سال و بیست سال آینده تدوین کند.


صفوی در پاسخ به سوال یکی از حضار در خصوص توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:به فضل الهی نیروهای مسلح ما توان دفاعی و هجومی بسیار خوبی دارند و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بالاترین قدرت نظامی در منطقه است و این باعث شده که آمریکائی ها و صهیونیست ها و برخی کشور ها جرات حمله به ایران را نداشته باشند، دشمنان ما ظرفیت کشته شدن تعداد بالایی از نیروهای خود را در یک هفته اول نبرد احتمالی ندارند .


وی ادامه داد: نظامی های آمریکا به مراتب از سیاستمداران آن و البته از رئیس جمهور فعلی آمریکا عاقل ترند و دامنه اختلاف بین پنتاگون با وزارت خارجه آمریکا را در صحنه افغانستان و عراق می توان مشاهده کرد.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش آمریکا در بهم زدن اوضاع داخلی کشور افزود: آمریکایی ها بدنبال آن هستند که وضعیت داخلی ایران را بهم بریزند و از این رو بدنبال اتحاد تمام گروهک های ضد انقلاب از منافقین تا سلطنت طلب ها و.. هستند و با منابع مالی برخی از کشورهای عربی بدنبال ایجاد نا امنی در داخل کشور هستند ، انها بدنبال ایجاد جنگ عملیات روانی در موضوعات مختلف بوده تا از آن طریق با ایجاد نا امنی فکری و روحی در جامعه کشور را دچار چالش های داخلی کنند.


مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: در قبال اهداف جنگ روانی آمریکا و اقدامات گروهک های ضد انقلاب بایستی آمادگی کامل داشته باشیم و آنها را در رسیدن به اهدافشان نا امید کنیم.


صفوی با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفت:سیاست آمریکا دست چدنی با روکش مخملی است ، آنها بسیار عهد شکن هستند و سیاست آنها پاور پلیتیکال ، یعنی سیاست زور است و ما برای مقابله با این سیاست بایستی روز به روز قوی شویم و با قدرت در مقابل آمریکا با یستیم، به عقیده ما نظامی ها بهترین پدافند ،آفند است و بایستی از روحیه انفعالی بیرون بیاییم .


وی ادامه داد:در غرب آسیا ما قدرت اول منطقه هستیم ، در عراق با کمک های ایران داعش نابود و در سوریه نیز در نتیجه اقدامات ایران ، آمریکا و عربستان و صهیونیست ها در سیاست براندازی بشار اسد نا موفق بودند و نحوه تشکیل بسیج مردمی را به سوریه و عراق آموختیم ، اینها موفقیت های بسیاری است که موجب قدرت گیری جمهوری اسلامی ایران شده است و وقتی که سه قوه وحدت رویه داشته باشند و از راهبرد های مقام معظم رهبری اطاعت کنند ان شاء الله بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها