کد خبر: 236060
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

روایت جواد کاظم نسب‌الباجی نماینده اهواز از جلسه غیر علنی دیروز مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین

هنوز خاطی حمله تروریستی در اهواز مشخص نشده است/ مسئولان حاضر در جلسه تنها از خود دفاع کردند/ باید تمهیدی برای امنیت مرزها بیندیشیم

یک نماینده اهواز گفت: هنوز خاطی در این پرونده مشخص نیست و مسئولان تنها از خودشان دفاع می‌کردند. باید خاطی مشخص شود و تمهیداتی برای مرزها اندیشیده شود.

هنوز خاطی حمله تروریستی در اهواز مشخص نشده است/ مسئولان حاضر در جلسه تنها از خود دفاع کردند/ باید تمهیدی برای امنیت مرزها بیندیشیم
کد خبر: 236060
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین به تشریح جلسه غیر علنی صبح دیروز مجلس پرداخت و گفت: مسئولانی که در جلسه غیر علنی صبح دیروز حضور داشتند به نوعی از خودشان دفاع کردند. آنها گزارش دادند و فیلمی را پخش کردند اما نتیجه چیست؟ مدیرکل اطلاعات خوزستان گفت به شورای تامین استان اعلام کردند که ممکن است برنامه‌ای شود.

او ادامه داد: هنوز خاطی در این پرونده مشخص نیست و مسئولان تنها از خودشان دفاع می کردند. باید خاطی مشخص شود و تمهیداتی برای مرزها اندیشیده شود. مسئله مهمتر اینکه بسترهایی که باعث شد داعشی‌ها از آنجا بلند شوند یعنی وضعیت معیشتی، اقتصادی، درمانی، بهداشتی و عمرانی است که باید حل شود. این مشکلات وضعیت بدی را برای مردم حاشیه اهواز ایجاد کرده است که تروریست‌ها از همان جا خارج شده‌اند.

این نماینده اهواز در خصوص اینکه خاطی حادثه تروریستی در اهواز را چه کسی مشخص می‌کند؟ تاکید کرد: متولیان امر از جمله کمیسیون امنیت ملی، شورای امنیت ملی باید خاطی را مشخص کنند. بعد از ورود تروریست‌ها به مجلس باید برنامه‌ها و محدودیت‌هایی را انجام می‌دادیم اما نادیده گرفتیم و حادثه تروریستی اهواز اتفاق افتاد. داعش در تمام کشورها نفوذ دارد بنابراین باید مرزها به نوعی کنترل شود که اجازه ورود به تروریست‌ها را ندهیم.

کاظم نسب‌الباجی گفت: هرکسی که علیه کشورمان سلاح بلند می‌کند دشمن ما است، حال می‌خواهد این افراد منتسب به الاحوازیه باشند یا داعش. داعش تلویزیون الاعماق را دارد و زمانیکه فیلم‌های حادثه تروریستی را از این تلویزیون پخش می‌کند یعنی عامل جنایت داعش است. تروریست‌ها به زبان عربی صحبت می‌کردند و هدفشان شهادت بود.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم الاحوازیه را مبرا کنم اما با توجه به شواهد و اینکه آنها آمده بودند که کشته شوند نشان می‌دهد که این حمله را داعش انجام داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها