سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد

نفر دوم گروهک تروریستی جیش‌الظلم به هلاکت رسید

فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاکت «ملاهاشم نکری» نفر دوم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در عملیات امروز قرارگاه قدس این نیرو در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

نفر دوم گروهک تروریستی جیش‌الظلم به هلاکت رسید
کد خبر: 235186
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی عملیات صبح امروز (جمعه) رزمندگان سپاه اسلام علیه تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی بیان کرد: در این عملیات دقیق و غافلگیرانه که با آتش پرحجم رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همراه بود، چهار تن از تروریست‌ها ی پلید به هلاکت رسیدند و دو تن از آنان زخمی و مابقی هم به عمق کشور همجوار منطقه مرزی سراوان متواری شدند.


وی افزود: با شناسایی اجساد تروریست ها مشخص شد یکی از تروریستهای معدوم" ملا هاشم نکری" نفر دوم گروهک تروریستی جیش الظلم است که طی سال‌های اخیر فرماندهی بسیاری از عملیات های تروریستی و خرابکارانه این گروهک در حمله به پاسگاه ها و مقرهای مرزی منطقه از جمله کمین علیه مرزبانان ناجا در سال 92 و شهادت 14 تن از رزمندگان هنگ مرزی سراوان و نیز حمله به نیروهای مرزبانی ناجا در تهلاب میرجاوه که منجر به شهادت 9 تن و اسارت سرباز براتی در سال 96 گردید، را عهده دار بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تروریست معدوم ملاهاشم نکری مسئولیت عملیات های اشرار و تروریست های مزدور و وابسته گروهک در منطقه میانی مرزهای جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.

پاکپور در پایان تاکید کرد: ما در صیانت از امنیت میهن اسلامی همچنان مصمم هستیم و با همکاری سایر دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش ملت ایران توسط عده ای مزدور و اجیر شده توسط سرویس های جاسوسی دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای به مخاطره افتد.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صبح امروز از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان و هلاکت و زخمی شدن 6 تروریست طی این عملیات دقیق و غافلگیرانه خبر داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها