ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس:

عده‌ای نفوذی به‌دنبال خدشه واردکردن به اتحاد بین مردم ایران و عراق هستند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: با توجه به نزدیک شدن به مانور با شکوه سیاسی اربعین و نقش عراق در کمک به ایران در دوران تحریم عده‌ای به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم ایران و عراق هستند لذا حفظ وحدت امروز یک امر ضروری است.

عده‌ای نفوذی به‌دنبال خدشه واردکردن به اتحاد بین مردم ایران و عراق هستند
کد خبر: 232262
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ۱۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفصل ابوترابی در خصوص ضرورت وحدت بین مردم ایران و عراق در شرایط کنونی مطرح کرد: وحدت رمز پیروزی است و ما در این شرایط نیاز به وحدت بیشتری بین مردم ایران و عراق داریم. امروز ما شاهد هستیم که انگلستان و آمریکا با تحریم حشدالشعبی که کمک زیادی به مردم عراق در مقابله با داعش کرده است به دنبال فشار بر مردم عراق است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به مانور باشکوه سیاسی اربعین که از افتخارات شیعه است دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به اتحاد بین ایران و عراق و تحت الشعاع قرار دادن این مانور است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: از سوی دیگر کشور عراق در بحث تحریم ها می تواند نقش موثری در کمک به ایران داشته باشد ولی عده ای نفودی در داخل ایران و عراق به دنبال خدشه وارد کردن به اتحاد بین دو کشور هستند.

وی در ادامه با تاکید بر نقش موثر رسانه ها در ایجاد وحدت بین ایران و عراق بیان کرد: عده ای از طریق فضای مجازی شروع به پخش شایعات و ایجاد تفرقه می کنند که باید با آن ها برخورد شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها