کد خبر: 231372
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۲:۰۹:۰۰
| |

درخواست محسن کوهکن نماینده اصولگرای مجلس از رئیس‌جمهور:

وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد را تا مهرماه معرفی کنید

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از دولت خواست هفته اول مهرماه وزرای اقتصاد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مجلس معرفی کند.

وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد را تا مهرماه معرفی کنید
کد خبر: 231372
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن کوهکن با تاکید بر لزوم معرفی سریع وزرای اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: رئیس‌جمهور طبق قانون اساسی سه ماه فرصت دارد که وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، اما توصیه و خواهش ما این است که در کمترین زمان ممکن دولت وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای امور در دستگاه های اجرایی قائم به شخص است و زمانی که وزیر در وزارتخانه حضور ندارد، مدیران وزارتخانه در تردید و سردرگمی هستند و همه کارها را منوط به دستورات وزیر می‌کنند لذا برای پایان دادن به این وضعیت، تعیین تکلیف سریع وزارتخانه‌های اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضروری است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از دولت خواست هفته اول مهر ماه وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند و گفت: در مسائل اقتصادی تاکید بر تخصص و تجربه مهم است. وزیر پیشنهادی اقتصاد باید به مسائل اقتصادی و بانکی مسلط باشد و از توانمندی لازم برای ایجاد هماهنگی در زیر مجموعه خود برخوردار باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها